Vraag

gay/bi zijn en het graag willen doen

  • 30 April 2023
  • 6 reacties
  • 319 Bekeken

Badge

Kan iemand me helpen? K ben jongen van 14. Ik ben dus soort van uit de kast gekomen naar me vrienden als bi ma ik denk dat ik gay ben. Ik ben altijd zo horny en wil t zo graag doen met jongen, ma k heb geen jongens vrienden. K heb wel cute jongen op snap ma hij woont in switzerland.

Weet iemand wat ik kan doen?


6 reacties

Badge

Ik heb het zelfde we kunnen ook een keer samen wat doe 

(geen dating) 

Reputatie 7
Badge +5

Helaas mag je hier niet afspreken 

Reputatie 2
Badge

Het is ontzettend goed dat je aan je vrienden hebt verteld dat je bi bent. Als je denkt dat je gay bent kan het zijn dat je je alleen aangetrokken voelt tot jongens en ook dat is helemaal oké! 

Je zegt dat je vaak horny bent en je graag met jongens wilt experimenteren, maar je geen jongensvrienden hebt. Ik snap heel goed dat je je eenzaam voelt, maar handel veilig en verantwoord! Het is NIET VEILIG om zomaar met iemand af te spreken, als je ze niet kent of als ze ver weg wonen. 

Je kunt proberen nieuwe vrienden te maken om lid te worden van LGBT+-gemeenschap, zoals een GSA. En hier even de voorlichting haha: Gebruik altijd een condoom als je seks hebt, dit kan hele ongemakkelijke bezoekjes bij de huisarts of de GGD voorkomen. 

Tot slot: Er zijn altijd mensen die om je geven, die van je houden, die je zullen steunen. Of dit nou vrienden, familie of professionals zijn. Het helpt ook om met iemand te praten over je gevoelens, dat kan met je mentor, met een vriendin of op dit forum. Jij bent het waard om gerespecteerd te worden zoals jij bent! Ik hoop dat dit je heeft geholpen 😊❤

Reputatie 7
Badge +5

Kun je met die jongen uit Zwitserland niet chatten of zo

Badge

ik denk dat het gewoon het beste is als je gewoon wacht en de gene komt wel gewoon gedult hebben schat alles komt op zijn tijd

Badge

Kun je met die jongen uit Zwitserland niet chatten of zo

Ja dat doe ik dus wel erg vaak. We hebben nu ook relatie

Reageer