Vraag

Gaatje in voorhuid

  • 14 May 2020
  • 7 reacties
  • 865 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hou ik ben een jongen van 13 en ik trek regelmatig af 2 dagen geleden zag ik toen mijn voorhuid naar achter was  op het randje van m'n eikel en m'n voorhuid 2 kleine graatjes als je het zachtjes aanraakt doet het niet heel veel pijn wat moet ik doen? 


7 reacties

HeyHoi!

Wat vervelend! Waar zit het precies? Bloedt het? Als het er niet goed uitziet moet je echt naar de dokter. Die kan je misschien verder helpen! Succes en sterkte!

Xx

HeyHoi!

Wat vervelend! Waar zit het precies? Bloedt het? Als het er niet goed uitziet moet je echt naar de dokter. Die kan je misschien verder helpen! Succes en sterkte!

Xx

Hoi het bloed eigenlijk helemaal niet ik denk dat ie te ver naar achter is gegaan maar ik weet het niet zeker

Dat hoort zo als je ouder wordt dan gaat je voorhuis verder naar achteren. Nu kleeft het nog aan je eikel. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet het zelf niet ik ben besneden om medische redenen dus wat ik zal doen is nu afwachten en dan zie je of het pijn doet als dat zo is zal ik naar de huisarts gaan.

Het is idd omdat je voorhuid nog vastkleeft aan je eikel, ik heb dit ook gehad. Wat je nu ziet zijn eigk 2 stukjes die al los zijn, en de rest gaat vanzelf ook los

Het is idd omdat je voorhuid nog vastkleeft aan je eikel, ik heb dit ook gehad. Wat je nu ziet zijn eigk 2 stukjes die al los zijn, en de rest gaat vanzelf ook los

Aha thx ik had al 't vermoeden dat ie verder naar achter ging

Dat hoort zo als je ouder wordt dan gaat je voorhuis verder naar achteren. Nu kleeft het nog aan je eikel. 

Thx! 

Reageer