Skip to main content
Vraag

gaan jullie nog met jouw ouders in bad?

• January 22, 2024
  • 7 reacties
  • 1461 Bekeken

Hallo allemaal! Ik ben 13 jaar en ga met mijn moeder samen in bad ong. 1 keer per week. Is dit raar voor mijn leeftijd en hebben jullie dit ook gedaan of doen het nog steeds?

Alvast bedankt!

7 reacties

Julie09
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • January 22, 2024

Ik doe het zelf niet, en heb het ook nog nooit gedaan. Ik deed het vroeger wel met mijn broertje en vrienden. 

Ik vind het niet raar hoor, doe lekker wat je wil! Als je het zelf raar of vervelend is moet je ermee stoppen, maar anders gewoon lekker doen joh!

• January 22, 2024

Nee, sinds m’n 3de of 4de niet meer. En tja, wat is raar? Ik heb hier wel eens raardere dingen gelezen😂

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 31, 2025

Ook al is het al een jaar geleden, dat is niet raar! (Meisje 14) Ik zat met mijn moeder in bad tot mijn 9de! En idd, wat is raar? Er staan namelijk wel raardere dingen op het forum 😅 En als je het leuk/fijn vindt, waarom ermee stoppen? Ik zou het gewoon ook lekker doen (als ik bij mijn moeder woonde). Groetjes! K. ;)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 31, 2025

Is toch gezellig.  En ook bijzonder dat je dat met je moeder mag doen.  Koester dat!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 1, 2025

Soms douche ik zelf nog met m’n zus die is 16 en ik 15 wij hebben geen bad 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 3, 2025

Nee niet met mijn moeder maar soms ga ik nog wel in de douch met mijn kleine zusje of in bad met haar zei vind dat super leuk en ik heb er geen problemen mee  maar ik heb ook een super goeie band met me kleine zusje .

Maar ik denk  als ik een broertje had gehad dat ik dit niet gedaan zou hebben 

• February 3, 2025

Ik zou het  heel ongemakkelijk vinden maar ja, ik ben ik