Skip to main content

Ga dus nooit mn schaamhaar scheren voor hem

• May 10, 2026
  • 6 reacties
  • 258 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Vorige week hebben we voor t eerst seks gehad. We hadden elkaar nog nooit bloot gezien en hij wist dus niet dat ik als meisje van 14 al heel veel schaamhaar enzo heb. Hij schrok echt. Nou hij heeft nog  bijna nergens haar. Nu wil hij dat ik ga scheren.  Dat kan hij dus echt vergeten . Ik denk er niet aan! Ik blijf zo behaard als het is . Punt. Beffen  vind hij te smerig.... Okselhaar, etc. Mijn eerste vriendje vond het juist super en kei mooi. Misschien zijn jochies van die leeftijd gewoon nog niet klaar voor serieus??

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 10, 2026

Hey, nou het is jouw lichaam en hij mag dat niet voor je bepalen. Als hij je niet gewoon accepteert hoe je bent is hij eerlijk gezegd geen goed vriendje vind ik. 

Is hij ook 14? Er zijn wel veel van die leeftijd nog kinderachtig. Willen stoer doen, etc maar denk eig dan dat hij er idd nog niet klaar voor is. Kun je dit bespreken met hem?

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 10, 2026

Hey ik begrijp je wel ik zou ook niet 

Maar ik hou het wel bij als niet lang is maar soms ook doe het kaal mijn vriendje vind allebei super geil bij mij 

Katje1283
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 10, 2026

Ik begrijp hem wel, maar het is alsnog jou keuze

Goededomme
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 10, 2026

Berichtje uit de kapsalon →

Kaal of niet kaal is een kwestie van smaak maar 1-ding = zeker

niet HIJ maar JIJ bepaald zelf of de schaar ., tondeuse of het mes 

erin gaat . 

( zelf ben ik dol op een vrijpartij met een euhhh kale poes maar het gaat

toch echt over hele andere zaken zoals het versieren van een leuke partner

en dus niet of zij/hij (schaam) haren heeft ) 

=======

Waar meisjes het nooit over hebben hier op het podium is het scheren van hun benen .Dasz pas ECHT belangrijk want 1-maal glad betekend dat je om de paar dagen aan de slag M O E T  gaan om te voorkomen dat er van die uiterst vervelende stoppels ontstaan en als bedpartner is het over met de (sex)pret wanneer je met een staalborstel 😩​​​​​​​ in bed blijkt te liggen .

Dasz “ dodelijk “ voor the love game .

Advies/smeekbede  aan alle meisjes → begin aub NOOIT met het scheren van je benen.

Never & dus nooit.

.

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@Claire14 

Ik heb zelf nog geen schaamhaar. Maar als het wel komt, dan ga ik het er wel meteen afscheren denk ik. Nu voelt het lekker glad, dat zal met haar vast minder fijn aanvoelen. Maar wel raar dat jij dat voor hem zou moeten doen. Als je dat niet wil, dan gewoon niet doen hoor.

x

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 11, 2026

Hey, hij moet het maar accepteren. Je bent zoals je bent en dat is helemaal goed zo! 

Liefs, Tover xxx