fuck buddy

  • 10 March 2014
  • 14 reacties
  • 1319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds 2 weken een fu ck buddy.

Wat vinden jullie daarvan?
Zouden jullie dat ook willen of heb je er 1?

14 reacties

Tsja ... ik denk dat het prima is, als je er allebij happy mee bent. Als je van elkaar weet dat je geen van beiden meer wilt (relatie) dan is er niks mis mee ... denk ik dan.
Ik heb enige tijd nadat mijn relatie uit was, nog wel seks gehad met mijn ex. Die kwam er speciaal voor terug, want dat was iets wat ze wel miste. We wisten toen ook dat we geen relatie meer zouden krijgen, en eerlijk is eerlijk ... ik heb er van genoten! Er kwam een einde aan toen zij een nieuwe relatie kreeg. Dat vond ik niet heel grappis, maar goed, ik wist dat dat kon gebeuren.
Mocht ik ooit weer een leuke meid tegenkomen op wie ik niet verliefd ben, en ze zou zoiets willen, zou ik het waarschijnlijk wel doen.

Dus .. zolang je allebij weet dat het enkel dit is, en daarmee kunt leven : geniet er van!
Sorry hoor maar ik vind dit belachelijk je hebt pas seks met iemand als je verliefd op elkaar bent en echt van elkaar houd niet aleen voor het plezier
Ik vind het helemaal niet gek. Zolang het steeds met de zelfde persoon is en niet met zomaar iedereen.
Ik vind t wel oke, seks is wrs leuker als je t doet met iemand waarvan je houd maar euy je bent maar 1x jong hea gwn losgaan hahah.
Kheb t niet,kan t wel krijgen maar ben beetje onzeker enso.
niks verkeerds mee zo lang je maar je grenzen aangeeft en niet iets doet waar je later spijt van krijgt en probeer het voor jezelf te houden.
Bedankt voor de negatieve en positieve reacties!
Sorry hoor maar ik vind dit belachelijk je hebt pas seks met iemand als je verliefd op elkaar bent en echt van elkaar houd niet aleen voor het plezier


Leg eens verder uit. Is dit uit geloofsovertuigingen of vind je het echt heel raar, want waarom zou je geen seks mogen hebben als je geen relatie hebt, maar elkaar wel heel lief vind? Ik snap opzich wel als je het raar vind, maar het ligt er ook aan wat je gewend bent.

R1
ik geef liever geen informatie prijs over mezelf omdat ik dan niet meer anoniem ben. Seks is er voor de liefde alleen tegenwoordig zijn we egoist en denken we alleen maar aan het plezier zoals dit. Ik vind het belachelijk als je zoiets doet het maakt je ook metteen een slecht voorbeeld. Nu vinden jullir mij zeker qeer heel idioot maar het is wel waar VIND ik. Groet rozegek
Sorry hoor maar ik vind dit belachelijk je hebt pas seks met iemand als je verliefd op elkaar bent en echt van elkaar houd niet aleen voor het plezier
Nou zeg dat maar tegen mijn vader..
Ligt eraan hoe oud je bent maar hoe kom je uberhoud aan een ****buddy?
Had ik ook.
We hadden na een maand "echt" iets
@anoniem:D ik ben 16 en ik weet inmiddels niet meer precies hoe ik eraan kwam, het gebeurde gewoon
kom je wss vanzelf tegen
Reputatie 3
Badge +3

nee lijkt me leuker om een vriend te hebben

 

Reageer