Vraag

friends with benefits + eerste keer seks

  • 27 February 2023
  • 6 reacties
  • 1013 Bekeken

Badge

Heyy,

ik heb dus een jongen ontmoet 2/3 maanden geleden via internet en we praten sindsdien heel veel. 
Ik ga waarschijnlijk afspreken met hem deze week maar hij wilt dus friends with benefits zijn en seks hebben die dag, ik ben nog niet ontmaagd maar dat weet hij niet. En ik weet wel zeker dat ik er klaar voor ben. 
maar denken jullie dat dit een goed plan is?

ik ben zelf 14 en hij 15

groetjess x


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

maar denken jullie dat dit een goed plan is? 

 

NEE niet doen, hij wil gewoon seks met je hebben. Bovendien dit is het slechtste idee ooit, het mag officeel niet, je kent hem 3 maanden, je hebt hem op het internet ontmoet, hij zegt eigenlijk dat hij alleen seks wilt maar geen relatie wat zoiezo vaak verkeerd afloopt. Weet je wat dit schreewt? PROBLEMEN!

Hoi Marlyn,

Leuk dat jullie afspraak plannen hebben. Hebben jullie elkaar al een keer gezien of gaat het de eerste keer worden? Misschien slim om de eerste keer op een openbare plek af te spreken en elkaar een beetje te leren. Kennen. Dan kun jij beslissen of je friends with benefits wil zijn.

Mijn eerste keer was ook met een friends with benefits, maar we kenden elkaar al wel van de basisschool. Jullie kenden elkaar nog helemaal niet toch? Kwam dit voorstel van zijn kant of van jouw kant?

Groetjes

Badge

Hoi Marlyn,

Leuk dat jullie afspraak plannen hebben. Hebben jullie elkaar al een keer gezien of gaat het de eerste keer worden? Misschien slim om de eerste keer op een openbare plek af te spreken en elkaar een beetje te leren. Kennen. Dan kun jij beslissen of je friends with benefits wil zijn.

Mijn eerste keer was ook met een friends with benefits, maar we kenden elkaar al wel van de basisschool. Jullie kenden elkaar nog helemaal niet toch? Kwam dit voorstel van zijn kant of van jouw kant?

Groetjes

We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien maar we hebben wel vaak gebeld. 

en nee we kende elkaar eigenlijk voor die 3 maanden nog helemaal niet 

het voorstel kwam van zijn kant en ik ben er een soort van mee in gegaan. 

Reputatie 7
Badge +17

Je moet sws niets doen waar jij je niet goed bij voelt. Weet je echt zeker dat je zo je eerste keer wilt hebben?

En ben het eens met Peeannoniem. Eerst afspreken op een openbare plek waar veel mensen zijn.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Marlyn ,

 

hij is wel duidelijk, ik bdl hij heeft het niet over verkering….wel over FWB…..

Het is een keuze, dus denk er goed over na zou ik zeggen …… of dit is wat jij wilt, want jij bent voor mij het belangrijkste en eerst afspreken zoals @Peeannoniem  en @tim16  zeggen of miss doen wat @benebird zegt….

 

De keus is aan jou. 

 

Ik heb zelf FWB met (on and off) 3 andere jongens en ik ben zelf ook een jongen. Voor ons werkt het, maar wij kenden elkaar sws al een half jaar irl voordat we iets met elkaar deden.

Iedereen moet hierin zijn/haar eigen beslissing maken. Ik wens  je wijsheid  toe  en  wat je ook beslist dat je er met een goed gevoel op terug kunt kijken.

 

Doe het sws veilig…

 

Gr. MickeyMouse

 

Badge

NIET DOEN JE KENT HEM MAAR 3 MAANDEN ONLINE, HET GAAT HEM ALLEEN MAAR OM SEKS

Reageer