Skip to main content

Ik ben een jongen van 15 jaar oud en redelijk knap al zeg ik hetzelf en ik wou graag wat extra geld verdienen ik had dus bedacht om foto’s naakt van mezelf te verkopen online uit mensen van andere landen (Australië, VS etc.). Ik doe dit dus nu aan vrouwen vaak van tussen de 20-30 en verdien hier best aardig mee (vergeleken met een bijbaan bij de Albert Heijn of iets) alleen zit ik nu steeds vaker te twijfelen of dit wel juist is aangezien ik eigenlijk een soort mannelijke hoer ben. Maar de verleiding van geld is zo groot ervan voor alleen paar foto’s die ik maak😅 De mensen die het kopen voegen mij op snap via een website waar ik opsta wel met mijn gezicht alleen ben ik zelf niet bang dat mensen in mijn omgeving (vrienden en familie) erachter komen toch ben ik benieuwd wat voor advies jullie hebben doorgaan of zou ik per direct moeten stoppen?

Hallo,

Dit lijkt me niet slim. Ten eerste is het handeltje onstabiel, want een klant van jou kan ze ook gewoon gaan verkopen, voor een lagere prijs. Ten tweede kun je ook heel makkelijk gechanteerd worden. Ze kunnen tegen geld of ergere foto’s  dreigen met de vorige foto’s online zetten. Als je ze hun hun zin geeft, hebben ze meer foto’s en zit je nog steeds met het probleem, want ze kunnen dan gewoon weer dreigen. Als je weigert zijn die foto’s voor altijd op het internet en ze zullen zich snel verspreiden. Je ouders kunnen ze vinden bijvoorbeeld, of ze duiken weer op bij een sollicitatie later. 

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

 


Idd niet verstandig 


Reageer