Vraag

Foto's sturen of niet?

  • 31 March 2022
  • 5 reacties
  • 402 Bekeken

Badge

hoi ik heb contact met een guy op een fake acc van mij en ik wil graag fotos van mijn billen in lingerie stuuren. zonder gezicht, zonder enige kenmerken van mij en op me fake acc zonder mijn echte naam. is dit gevaarlijk of kan ik het stuuren


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou t niet doen. Straks lekt het wel uit ofzo of is het account van die guy ook een fake account van iemand die je kent. Waarom zou je t doen? 
maar als je het perse wil doen kan het denk ik niet heel veel kwaad als je idd geen herkenbare dingen in beeld hebt

Reputatie 6
Badge +5

Ja, als jij het wil en je bent anoniem, dan kan dat echt wel. Let wel op de volgende dingen.

  • Ben je echt, echt, echt anoniem? Weet hij ook niet dat jij het bent? Weten anderen van het account af?
  • Wil je dat hij het ziet en wil hij het zien? Wil je de foto wel echt sturen of wil je het zelf niet? Je moet het uiteraard niet ongevraagd sturen.
  • Doe je hoofd er echt niet op, je wil niet herkenbare naaktfoto's naar vreemden sturen.
  • Ga na of je hem vertrouwd en of hij er goed mee omgaat

Denk je dat het goed zit? Dan zou ik er als ik jou was voor gaan. Succes! xxx

 

Als ik jou was zou ik het niet doen omdat je er echt heel erg spijt van kan krijgen, zeker als het fout gaat.

Reputatie 5
Badge +3

lastig… de beslissing moet je natuurlijk zelf nemen, maar er zitten risico's aan.

let op de bovenstaande punten, en ook nog als extra: let erop dat er verder niks herkenbaars op de achtergrond staat op die foto.

Reputatie 4
Badge +3

Het is zo als jij dat fijn vind.

wil je graag sturen omdat het je opwind, gewoon doen. hoe anoniem is aan jou.

ik zou het wel doen hihi, en heb het ook wel gedaan. en ook wel zonder lingerie

 

xx

Reageer