Skip to main content

Hi, ik ben een meisje van 15.

Ik was vandaag met een jongen van 17 aan het praten via snapchat. Wij gingen gwn heen en weer snappen en op een gegeven moment uitdagendere snaps. Hij ging die opslaan in de chat, wat opzich niet erg is omdat ik verwacht dat hij daar niks mee ging doen. Later ging ik ze verwijderen omdat ik niet wil dat ik niet weet wat daar mee gebeurd. Vervolgens ging hij die opslaan in foto's en kan ik er niks tegen doen. Ik ben nu vet gestrest dat hij die gaat doorsturen. (M'n gezicht staat niet op die foto's) 

Wat moet ik doen?

Hiiii,

Als het geen erge (naakt)foto´s zijn, is het denk ik niet heel erg. Je kan hem mss snappen of er met iemand over hebben. 

Veel succes!

Hoi Koekiemonster,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Er is ook een website waar je eens naar kunt kijken; “Help wanted” en ook “Meldknop”Wel goed dat jouw gezicht niet op de foto's staat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ab W (De Kindertelefoon) 

Reageer