Foto's gelekt..


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.. Wat kan je doen als er 'pikante' foto's van je zijn uitgelekt? Niet naakt trouwens..

10 reacties

Niet veel aangezien het geen naakt foto's zijn, maar je zou altijd even bij de politie kunnen informeren
ik heb hier niet zoveel verstand van.. maar ik wil je zo goed mogelijk helpen 🙂, vertel het aan je ouders of iemand die je vertrouwd! of meld het via Helpwanted.NL is het gelekt op een bepaalde site? rapporteer die foto of probeer contact met de site te krijgen, en hoe oud ben je? onder 18 kan het namelijk strafbaar zijn en kan je dus aangifte doen ! voor meer info kijk op https://www.vraaghetdepolitie.nl/seks-en-loverboys/naaktfotos-en-filmpjes/wat-kan-ik-doen-als-mijn-naaktfoto-verspreid-is.html

suc6! xoxo me
Oh wat ik net zei was voor naaktfoto's ik weet niet of dit ook is voor pikante foto's..
Ik heb het opgezocht maar de politie kan er eig niks aan doen. Ik heb er met een paar vriendinnen en mn vriendje over gepraat maar best wel veel mensen hebben de foto’s al..
Zou school er iets mee kunnen doen?
Zij zouden degene kunnen straffen, die de foto's deelde.
School zou er misschien iets mee kunnen alleen weet ik niet wie de foto’s heeft gelekt en zijn ze daarna door meerdere mensen van mijn school gedeeld.
Nouja...
Iedereen die de foto's überhaupt deelt heeft daar het recht niet toe en mag daar in feite voor gestraft worden...
ik zou het negeren en het ontkennen
elke keer als iemand me ermee confronteerd
en ik zou naar je mentor/leraar gaan
en voor hun advies vragen
maar de keuze licht aan jou
veel succes
Groetjes James
Ontkennen is niet echt een optie omdat op sommige foto’s mijn hoofd te zien is. Onze mentor heeft er in de klas aandacht aan besteed en heeft gezegd dat iedereen die foto’s moest verwijderen maar dat hielp niet. De foto’s zijn nog niet zo erg omdat ik niet naakt ben en ik het anders ook niet zou versturen alleen worden er heel veel opmerkingen over gemaakt, en noemen mensen mij een slet omdat ik dat soort foto’s naar mijn vriendje stuur..
Ontkennen is niet echt een optie omdat op sommige foto’s mijn hoofd te zien is. Onze mentor heeft er in de klas aandacht aan besteed en heeft gezegd dat iedereen die foto’s moest verwijderen maar dat hielp niet. De foto’s zijn nog niet zo erg omdat ik niet naakt ben en ik het anders ook niet zou versturen alleen worden er heel veel opmerkingen over gemaakt, en noemen mensen mij een slet omdat ik dat soort foto’s naar mijn vriendje stuur..
je kan ook zeggen dat die foto's zijn gefotoshoped
messhien is dat een oplossing ?

Reageer