Vraag

foto’s

  • 16 February 2024
  • 10 reacties
  • 552 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 13 ik masturbeer al ongeveer een jaartje maar het word steeds saaier dus ik zoek eigenlijk iemand om foto’s mee uitwisselen maar ik kan natuurlijk niemand vinden kan iemand me helpen?


10 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey

 

Ik ben 16 en wil wel foto's uitwisselen maar weet niet hoe je contact met iemand kunt krijgen.

Ik masturbeer vaak op foto's en filmpjes.

Badge

ja

Reputatie 5
Badge +4

Hey

 

Ik ben 16 en wil wel foto's uitwisselen maar weet niet hoe je contact met iemand kunt krijgen.

Ik masturbeer vaak op foto's en filmpjes.

Hier gaat het sws niet lukken 

Reputatie 2
Badge +2

Tip: Op discord kan je dit goed, of in chatsites zoals chatplaza

Badge

hoi @Bram16 ik wil je er wel even aan herinneren dat het extern contact zoeken via dit platform verboden is dus contact via hier krijgen is niet toegestaan wat je verder wel kan doen is online foto's zoeken of speciale websites bezoeken mocht je hier interesse in hebben verder zou ik je aanraden om niet zomaar met onbekende mensen zelf foto's te delen omdat de gevolgen hiervan groot kunnen zijn

 

ik hoop hiermee je vraag voldoende beantwoord te hebben

 

Groetjes Blitzman.

Badge

Hey

 

Ik ben 16 en wil wel foto's uitwisselen maar weet niet hoe je contact met iemand kunt krijgen.

Ik masturbeer vaak op foto's en filmpjes.

Dit mag echt niet doe is normaal..

Badge

Ik wil het dus ook foto’s van andere maar ik weet ook niet hoe ik er aan moet komen 

Reputatie 1
Badge

Tip: Op discord kan je dit goed, of in chatsites zoals chatplaza

Hoe vind je dan een server ?

 

Hey

Op snapchat kun je er ook makkelijk aan komen, zoek gewoon een naam ofz dat iets te maken geeft met dingen die je wilt zien en voeg die dan toe.

groetjes

Reputatie 2
Badge +2

@Randomguy je gaat naar zoek server en dan zoek je op girls of boys

Reageer