Skip to main content

Heyy,
Er gaat sinds vandaag en foto van mij rond in mijn bh en string door een jongen die erg aandrong dat ik het moest sturen deze foto is al ongeveer jaar geleden gemaakt maar gaat nu rond nu is ie niet heel erg aangezien ik niks naakts heb en het lijkt op een bikini maar weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet

Hoiii,

Ik zou snel hulp zoeken en de politie informeren, want ook al is het niet naakt, het is nog steeds gevaarlijk. Wie weet wat er nog komt met jouw foto?

Groetjes, justGhast


Ik wil wel naar de politie gaan maar ik wil niet dat mijn ouders het weten 


Snap ik, maar ik denk in deze situatie het belangrijker is dat die verspreiding  van de foto stopt dan dat je ouders het teweten komen. 

Veel succes! 

Groetjes

Anoniem789 


Hoe dan ook dit mag niet en is strafbaar ga naar de politie ben praat er toch met je ouders over


Ik denk dat de politie weinig kan doen tenzij je weet waar die jongen woont, ik denk dat ook alleen die jongen de foto van internet kan halen


Als je achternaam en voornaam weet kan de politie dat dan niet opzoeken in hun systeem?


Hoi @Esmeenx ,


Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes , Mariska

 

NB voor hulp bij het verwijderen van foto’s op het internet kun je contact opnemen met https://www.helpwanted.nl.

Net als bij De Kindertelefoon, kun je daar anoniem bellen of chatten.


Reageer