Skip to main content
Vraag

Forum voor 13 jaar en praten over vingeren

• June 3, 2020
  • 9 reacties
  • 478 Bekeken

Hoi ik heb een vraag weten jullie een forum waar wat jongeren kinderen zo als mijn leeftijd 13 mag ook ouder op zitten en waar ik kan praten over vingeren of zo iets 

9 reacties

• June 3, 2020

Heyo,

Je kan op dit forum ook je vraag stellen over seksualiteit,  of andere dingen waar je mee zit. Het forum is voor jongeren tussen de 13-18 jaar. Dus je zal vast en zeker wel leeftijdgenoten kunnen vinden die je tips kunnen geven, of hun verhaal kunnen vertellen. Je zou eventueel in je topic titel kunnen zetten dat deze vraag gericht is op jongeren tussen de 13-14 jaar. 

Ik ken eigenlijk zelf geen andere forum waar alleen 13 jarigen op zitten, of jongeren tot 18 jaar. Misschien hebben andere forummers hier een idee.

See ya!

Spookyzx. 

• June 3, 2020

Hey zoals @Spookyzx al zei. Ben ik het mee eens.

Zover ik weet heb ik geen forum kunnen vinden in die leeftijd. 

Maar hier kun je natuurlijk altijd je vragen stellen , daar is dit forum voor en een thema *seksualiteit *

• June 3, 2020

Ik wil wel praten hoor en ben 13 

• June 3, 2020

O oke hoi

🙂

• June 3, 2020

O oke hoi

🙂

Hey 

• June 3, 2020

O oke hoi

🙂

Hey 

Kunnen we dit prive ook doen? 

• June 3, 2020

O oke hoi

🙂

Hey 

Kunnen we dit prive ook doen? 

• June 3, 2020

Dat is niet mogelijk op dit forum. Om te praten privé. 

• June 3, 2020

Heyo,

Volgens mij is het voeren van een soort chat ook niet toegestaan. Dus hey, alles goed, etc.

Je kunt beter een topic aanmaken en daar je vraag inzetten, de forummers die willen reageren kunnen dat dan daar doen. Bijvoorbeeld: Hoe moet ik koekjes bakken? Of koekjes bakken. De forummers kunnen daar dan een reactie op achterlaten. Zo blijft een topic ook duidelijker. 

Je kan inderdaad geen privé chat beginnen, en het delen van persoonsgegevens is ook niet toegestaan <- dat je het maar weet.

Lees vooral is de forum regels door voor de extra duidelijkheid wat hier wel en niet mogelijk is.

See ya!

Spookyzx.