Skip to main content

Flirten op vakantie

• August 1, 2026
  • 7 reacties
  • 306 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img

Hallo ik ga dus binnenkort dus over 2 weken op vakantie naar Duitsland. En ik heb voor mezelf en me neefje van 12 een challenge bedacht. De challenge is dus flirten met jongens en meiden. Dus zegmaar knipogen of luchtkusjes geven vanaf een afstandje en te kijken wie de meeste jongens of meiden terug kan laten knipogen, glimlachen, laten blozen enzo.

En we gaan dat door heel het park doen als we naar buiten gaan lopen of bij het binnenzwembad. Misschien wilt mijn zusje van 11 ook meedoen met de challenge.

Maar wat vinden jullie ervan? En waar zou de beste plek zijn om het te doen volgens jullie? En hebben jullie nog wat ideeën om oog contact met iemand te maken?

Alvast bedankt voor jullie reacties😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

(En misschien vertel ik jullie wel hoed dat flirten ging dus hou het goed in de gaten😉)

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 1, 2026

Klinkt goed! ;-) Heerlijk stout! :P Ik flirt zelf ook graag als ik ergens onderweg ben! Ideeën heb ik niet, het begint met oogcontact en daarna knipogen of zo. Daarna kun je je na het voorbij gaan altijd nog een keer omdraaien, want soms hebben mensen het te laat door. 

Toch een waarschuwing: kijk uit dat je geen mannen met verkeerde bedoelingen aantrekt. Vooral je zusje van 11 is nog wel erg jong om met bijvoorbeeld volwassen mannen te flirten. 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2026

@Jel2010 Ja ik weet het, maar ik ging zowieso niet met volwassen mannen flirten gewoon met jongens die ik tegen kom, want tja je ziet ze toch maar 1 keer en daarna nooit meer toch😉 En ik denk zelf dat mijn zusje er niet mee aan zou doen, maar mijn neefje waarschijnlijk wel haha

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 2, 2026

Toevoeging: misschien is het leuk om punten te geven? Bijvoorbeeld: een glimlach terug van iemand is 1 punt, knipoog 3 punten, als iemand een luchtkus teruggeeft 5, vraagt hij of zij je nummer of komt hij of zij met je kletsen: 10! Etc. 

Wanneer je creatief bent zou je nog kaartjes kunnen maken met extra opdrachten. Bijvoorbeeld: geef de volgende voorbijganger een ‘luchtkus’, maak onderweg een sexy dansje of loop een rondje zonder shirt door het park. Maak er gwoon een spannend spel van! 

Ik hoor/we horen wel hoe het uiteindelijk allemaal was. 

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • August 2, 2026

Het kan erg fout aflopen wel

• iemand kan denken dat je hem/haar leuk vind en komt er later teleurgesteld achter dat het “maar een challenge was”: broken heart 
  • iemand kan denken dat je seks wil (met flirten als eerste aanzet) en je komen opzoeken: leg het dan maar uit
  • er zijn niet alleen mannen met slechte bedoelingen maar ook vrouwen (en die slechte bedoelingen heb jij dan min of meer uitgelokt...) 
  • als je de hele tijd loopt te flirten dan kan je de reputatie van h… krijgen, zeker als je tussen al die andere mensen een paar keer naar dezelfde knipoogt

mijn advies is dus: denk erover na vind een ander spelletje om te doen

• Net nieuw
  • August 2, 2026

Zon zelfde challange ga ik met mijn zus ook doen, alleen dan op een camping in duitsland

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

@koeski snap je heel goed. En ik zal het onthouden, maar....ik kan het gewoon met mijn neefjes zegmaar wel doen die challenge. Waarom? Omdat wij niet zonder volwassen over hetpark op vakanties mogen rondlopen. Mijn vader of iemand anders is er altijd bij dus ja. Niemand kan echt op ons afkomen. Misschien bij een ingang van een glijbaan misschien als daar een groepje jongens staan, maar voor de rest niemand kan echt op ons afkomen.

Maar ik zal het wel onthouden en bedankt😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

@Abdlbyikke leuk dat je ook zo'n challenge gaat doen. En ook leuk dat je naar Duitsland gaat.

Veel plezier😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥