Skip to main content

Flirten op vakantie

• August 1, 2026
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img

Hallo ik ga dus binnenkort dus over 2 weken op vakantie naar Duitsland. En ik heb voor mezelf en me neefje van 12 een challenge bedacht. De challenge is dus flirten met jongens en meiden. Dus zegmaar knipogen of luchtkusjes geven vanaf een afstandje en te kijken wie de meeste jongens of meiden terug kan laten knipogen, glimlachen, laten blozen enzo.

En we gaan dat door heel het park doen als we naar buiten gaan lopen of bij het binnenzwembad. Misschien wilt mijn zusje van 11 ook meedoen met de challenge.

Maar wat vinden jullie ervan? En waar zou de beste plek zijn om het te doen volgens jullie? En hebben jullie nog wat ideeën om oog contact met iemand te maken?

Alvast bedankt voor jullie reacties😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

(En misschien vertel ik jullie wel hoed dat flirten ging dus hou het goed in de gaten😉)

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 1, 2026

Klinkt goed! ;-) Heerlijk stout! :P Ik flirt zelf ook graag als ik ergens onderweg ben! Ideeën heb ik niet, het begint met oogcontact en daarna knipogen of zo. Daarna kun je je na het voorbij gaan altijd nog een keer omdraaien, want soms hebben mensen het te laat door. 

Toch een waarschuwing: kijk uit dat je geen mannen met verkeerde bedoelingen aantrekt. Vooral je zusje van 11 is nog wel erg jong om met bijvoorbeeld volwassen mannen te flirten.