Skip to main content
Vraag

fleshlight / masturbator kopen

• January 10, 2026
  • 8 reacties
  • 586 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal,

Zoals je aan de titel kan zien wil ik een fleshlight / masturbator kopen. Wie heeft er ervaring mee en kan een product / website aanraden? Ik wil graag iets wat niet opvalt, ook de verpakking voor ontvangen, niet de duur is en goed is voor mijn lul (dun, 17 a 18cm). wie kan mij helpen, alvast bedankt. 

8 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 10, 2026

Ik heb er eentje gekocht voor vriendje in een grote drogist.  Hij was helemaal niet zo duur, een euro of 30.  Een gewoon handmodel, zonder vibraties of andere dingen.  Vriendje is er heel blij mee. Voelt door de ribbels aan de binnenkant heel prettig aan, zegt hij.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 10, 2026

Dankjewel voor je reactie, ik ben ook gewoon opzoek naar een handmodel. Gebruikt hij nog glijmiddel? Hoe zit het met schoonmaken? Als er nog anderen zijn die ervaring hebben, deel ze graag :)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 10, 2026

@annoniempje3586  Ja, ook glijmiddel. Zonder schuurt het.

Hij spoelt hem af met lauw water.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 10, 2026

Dankjewel voor de extra informatie, ik ga even online kijken of ik wat kan vinden!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 11, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@annoniempje3586 Gwn shein, temu of aliexpress.. Mn vibratortje is zelf ook van temu en doet het primaaa

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 11, 2026

Er zijn er die op een vagina lijken en andere lijken op een anus; het is maar net welke kant je vetkiest.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 14, 2026

Update: Ik heb er eentje besteld bij Easytoys. Een die lijkt op een vagina.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 21, 2026

Bedankt voor de tips allemaal. Voelt heel anders dan met de hand maar echt een aanrader.