Hoi allemaal,
Het klinkt misschien super raar en stom, en ik schaam me er ook wel voor, maar ik heb een fetish voor meiden in van die opblaasbare sumo pakken. Daarmee bedoel ik zo’n pak wat je aan kan trekken, op kan blazen en waar je dan heel dik in lijkt. Ik weet niet wat ik er zo fijn aan vind, want ik vind meiden die daadwerkelijk overgewicht hebben helemaal niet aantrekkelijk. Maar als ik een slanke meid zie die dan voor de grap zo’n pak aan doet en haarzelf super dik laat opblazen, dan vind ik het super fijn en spannend. Het ziet er gewoon heel zacht en fijn uit of zo? Ik vind het lastig uit te leggen haha. Ik zou wel heel graag eens wat meemaken met mijn fetish maar ik heb eigenlijk geen idee hoe. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik de toekomst een meid het leuk gaat vinden om er op die manier uit te zien op een seksuele manier, ik denk dat ze alleen maar zou lachen en zich zou schamen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Maak je geen zorgen; ieder z’n ding. Als je in de toekomst een partner hebt waar je je goed bij voelt, zou je deze gerust kunnen vragen of ze bereid zou zijn een sumopak voor je aan te trekken. In een relatie is het namelijk heel gewoon om met elkaars fantasieën te experimenteren.
Gr. Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.