Skip to main content
Vraag

fetish REAGEER NU WEL

• May 12, 2025
  • 2 reacties
  • 275 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Oké mijn vorige topic is nogsteeds niet op gereageerd dus ik dacht ik maak een nieuwe. Mij  vorige topic was dit

Ik had dus een tijd geleden mijn been gebroken en arm gebroken na een ongeluk. Ik had operaties enzo en je zou denken wat erg, maar ik vond het eigenlijk best geil. Dit omdat in al heel lang een fetish daarvoor had.  Mijn gips is er nu net 3 dagen af maar ik mis het nu al. Ik zit er nu over na te denken om zelf de spullen voor gips te kopen want dat kan.  Mijn vraag is is dit verstandig en zouden mensen mij serieus nemen als ze mij weer in gips zien. 

het is nu al langer dan een maand verder en zit nogsteeds met dit gevoel. Het lijkt me heel geil om zelf mijn gips te maken en ook een rolstoel te kopen en dan het zelf doen waneer ik wil, maar wat moet mijn omgeving denken. Ik zit echt in een dilemma help mij!!

2 reacties

• May 12, 2025

Met fetishes is het echt ‘ieder z’n ding’. Zolang je er een ander geen kwaad me doet lijkt het me geen probleem. Mensen laten denken dat je echt een gebroken arm hebt terwijl dat niet zo is lijkt me niet echt handig. Een rolstoel gaan gebruiken zo ik niet doen. Dat is niet bepaald respectvol naar mensen die wel een rolstoel nodig hebben.

• May 13, 2025

Als ik het lees kan ik een heel aardig antwoord gaan geven maar als ik echt aardig ben denk ik dat je beter hulp kan gaan zoeken want helemaal normaal is dit niet.

Kijk, niemand heeft er last van en je moet het zelf weten maar gezond is anders. Het is net zoiets als kinderen die hun best gaan doen in hun broek/luier plassen normaal te gaan vinden.  Het boeit op zich niet maar je kan niet verlangen dat anderen het allemaal normaal gaan vinden en je ooit een vriendje of vriendin vindt die het ook prima en leuk vindt.

Probeer er dus vanaf te komen in plaats van dat je er in verder gaat en niet meer terug kunt.