Skip to main content

FETISH ( Jongens & meisjes)

• July 5, 2018
  • 4 reacties
  • 641 Bekeken

HEY, mijn vraag aan jullie:
Zijn er mensen die een of meerdere fetishes hebben ?
Of in waargebeurde rare maar toch geile situaties zijn geweest ?
Tell me 😃
En vraag gerust naar mijn fetishes 😛

4 reacties

• July 5, 2018
Kom maar op met je fetishes dan. Zullen een aantal gebruikers vast wel op prijs stellen.

• July 6, 2018
Wat is een fetish eigenlijk

• February 25, 2020

Ik heb een fetish voor vrouwen die roken en ik heb een kennis die rookt heel geil dus ik krijg altijd een erectie van haar

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 28, 2025

Ik heb wel een paar situaties

1.  ik heb een plas potje op mijn kamer waar ik naar toe ga als ik in de nacht moet naar de wc moet
  2. ik was een keer aan het omkleden (zwembad) en moest heel nodig plassen en poepen. Ik deed snel een handdoek om en zocht naar een wc. Ik was zo zenuwachtig dat ik perongeluk zo’n openbare kleedkamer binnen liep. Ik schrok zo dat ik perongeluk mijn handdoek liet vallen en pootaan begon te plassen (oppik was dus naakt) net op dat moment kwam er iemand binnen gelopen die dit heel raar vond en toen even bleef kijken. Hij was zo in de war dat hij de deur perongeluk open liet staan en iedereen zag me naakt met allemaal plas onder me. (Ik moest dus ook ongesteeld poepen) de mensen die daar aan het omkleden waren hielpen me met omkleden maar daardoor durfde ik ook niet weg en bleef ik daar dus naakt. 5 minuten later was het klaar maar moest ik zo nodig poepen dat ik perongeluk ook poepte.
  3. ik was een keer aan het hardlopen en moest heel nodig plassen en belde toen bij iemand aan of ik mocht plassen. Toen ik bij iemand binnen was plaste ik perongeluk in mijn broek op de grond.
  4. na het fiasco van punt 3 heb ik luiers aan bij het hardlopen (dit is echt niet fijn dus als iemand een tip heeft van wat ik anders kan doen hoor ik dat graag) ik was 15 km aan het rennen en na 45 uur (9 km) was mijn luier helemaal vol dat ik gewoon voelde dat er niks bij kon. Ik belde toch maar bij iemand aan omdat ik voelde dat ik weer moest plassen.  Ik belde aan en deed Opmeer wc mijn luier uit. Maar wat moest ik toen met die luier doen? (Ik had nu dus geen luier aan maar had wel nog een volle) ik besloot snel dag te zeggen en de luier weg te gooien. Toen ik dag zei kwam de vrouw naar me toe en zei dat ze iets rook. Ik werd helemaal rood en zei dat het het riool was ofzo. We liepen samen naar buiten maar toen zag ze het, ze zag de luier achter mijn rug. Ze zei dat haar kinder ook luiers dragen en dat het niet erg was. Ze zei dat zij de luier weg zal gooien (door de stres was ik vergeten naar de wc te gaan en had alleen mijn luier uit gedaan) toen ze die luier aannam was ik opgelucht en moest ik weer heel nodig plassen. Ik durfde niet te zeggen dat ik weer moest en probeerde het op te houden. Dat lukte niet. Ik plaste in mijn broek in de gang van een vreemde waar ze bij stond.
  5. ik heb samen met een vriendin een hut in haar tuin. We hebben daar een wc gemaakt met een baby wc verkleinen. We hebben 2e. Als de ene moet gaat de ander niet weg omdat we het niet erg vinden als de ander er bij is. We blijven dus gewoon door gaan met kletsen of wat we daarvoor deden als er iemand aan het plassen of poepen is en we dus elkaar plas/poep, geslachtscel en billen zien. We hebben sinds kort ook een 2e wc gemaakt zodat als er 1 iemand moet die het kan ophouden en we dan uiteindelijk samen tegelijkertijd kunnen plassen of poepen (klimt raar maar het is echt een aanrader) onze ouder weten ook dat we een hut hebben met een zelf gemaakte wc erin.