Fetish? heb jij er een of ken je iemand die een rare heeft?


  • Anonymous
  • 0 reacties
nou de title zegt het al :P
Ik vroeg me af of er eventueel mensen hier zijn die er wat meer open er over willen zijn?
Ik persoonlijk vind voeten en bdsm erg interessant
je mag er op antwoorden als je wilt natuurlijk 😛

14 reacties

Hbj?
Reputatie 1
Badge +3
ik vind voeten ook heel interessant
Badge +1
Ik vind vooral kontjes leuk en ben niet vies om er een kusje op te geven ook vind ik meiden met gekleurde haar en tattoos opwindend

Ik heb heel erg een voeten fetish en wil graag dingen doen met voeten van meisjes

bdsm

Badge

Naja, niet echt een fetish. Maar ik denk dat kont en benen gelijk met elkaar moeten zijn. Als je een grote kont hebt en kleine chopsticks lijkt het ook een beetje raar. Of niet. 

Badge

Belly inflation

Poepfetish..... Ik droom ervan om een meid  in te smeren met poep 

 

Bdsm  

 

Deepthroat 

 

Badge

 Ik vind het erg opwindend om poepluiers van baby’s/kleuters open te maken in bijvoorbeeld een invalide wc met verschoon tafel of een restaurant of een zwembad familie kleed kamer 

Reputatie 3
Badge +4

ik vindt rubber kleding erg mooi, misschien ook wel om dat ik in een omgeving ben opgegroeid waar veel rubber kleding wordt gedragen.

Ik wordt momenteel door mijn beide moeders opgeleid tot rubberist waar door ik steeds meer rubber kleding ga dragen en een collectie ga opbouwen zo dat ik straks volledig in rubber gekleed ga, en niet alleen casual rubber kleding maar ook de extreme kant er van

Badge

Ik heb een luier fetish en vind het geweldig leuk om luiers te dragen en ze te vullen met m'n behoeftes. :)

Badge

nou de title zegt het al :P
Ik vroeg me af of er eventueel mensen hier zijn die er wat meer open er over willen zijn?
Ik persoonlijk vind voeten en bdsm erg interessant
je mag er op antwoorden als je wilt natuurlijk 😛

zelf vind ik konden (is dat een woord??) wel zeer interessant, maar of je dat echt een fetish kan noemen. ik ken wel iemand die een plas fetish heeft, wat ik echt raar vind (onnodige quotes verwijderd), maar goed, ieder z’n ding

Reageer