Vraag

Favo Fetish?

  • 10 March 2021
  • 14 reacties
  • 1980 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen!

Vraagje: wat voor fetishen hebben jullie?

 

Ik heb ht ook beantwoord:

Poep,

Okselhaar,

Turnpakjes


14 reacties

Weet je het verschil tussen een fetish en kink?

Reputatie 3
Badge +3

Hey @Nightmare,

 

het verschil is dat: Een fetish is een object of een materiaal dat een persoon (de fetishist of fetishiste) een gevoel van seksuele opwinding bezorgt.


en kink;

Maar wat betekent kinky nou eigenlijk? Men stelt dat de betekenis van kinky seks eigenlijk seks is die de meeste mensen eigenlijk "niet normaal" vinden, waarbij de partners zelf hun grenzen bepalen.

Bijna.

Een fetish is iets waar de persoon NODIG heeft om opgewonden te worden of goede seks te hebben.

 

Kink is gewoon iets specifieks waar je opgewonden van wordt buiten de norm.

 

Badge

Ja mijn fetisch is met dieren ofz, het mag niet en ik doe het ook niet maar ik denk er wel veel over na

Badge +2

Luiers en (heel lang) schaamhaar 

Bijna.

Een fetish is iets waar de persoon NODIG heeft om opgewonden te worden of goede seks te hebben.

 

Kink is gewoon iets specifieks waar je opgewonden van wordt buiten de norm.

 

Ohh, dit wist k niet. Interessant. Naja, dan heb k t dus over kinks

Kink van mij:  handboeien, strakke armbandjes bij jongens,  korte sportbroekjes met opgetrokken kniekousen bij jongens en blozende jongens met handjes op de rug of met speedo zwemslip. Heel gek maar vind ik kink.  Fetisj heb ik vlgs hierboven dan weer niet.  

Sjammetje xxxx

Ik vind voeten van jongens het mooist als ze niet behaard zijn of als het in ieder geval niet heel veel is. Bij mij in de klas hebben bijna alle jongens nog geen of weinig haren op hun lichaam. Ik kijk vaak naar een jongen zijn handen en vingers en ga dan fantaseren hoe zijn voeten er uit zullen zien want dat kun je dan een beetje raden.

Het het liefst niet hele vieze voeten denk ik maar ze mogen wel een beetje ruiken zoals na voetbal. ☺️ Ik wil wel eens stiekem aan een jongen zijn sokken ruiken als ik de kans krijg en meer maar ze gaan dat raar vinden als ze me betrappen.

Ik krijg echt kriebels in mn buik en een warm gevoel als ik mooie jongens op blote voeten of met sokken zie maar gelukkig niet alleen maar dan dus is het denk ik meer een kink. 😅

Reputatie 7
Badge +17

Heb wel echt een sixpack fetish denk ik, bij meisjes en jongens. En meisjes met van die hoge laarzen

Reputatie 4
Badge +3

Zwangerschapsfetish- 
Schaam me er gewoon voor joh

Plas fetisj en natuurlijk squirten is fcking geil als een meisje dat kan🤭🤤

Reputatie 3
Badge +2

Een plas en luier fetisj 

Reputatie 2
Badge +2

Ik vind voeten van jongens het mooist als ze niet behaard zijn of als het in ieder geval niet heel veel is. Bij mij in de klas hebben bijna alle jongens nog geen of weinig haren op hun lichaam. Ik kijk vaak naar een jongen zijn handen en vingers en ga dan fantaseren hoe zijn voeten er uit zullen zien want dat kun je dan een beetje raden.

Het het liefst niet hele vieze voeten denk ik maar ze mogen wel een beetje ruiken zoals na voetbal. ☺️ Ik wil wel eens stiekem aan een jongen zijn sokken ruiken als ik de kans krijg en meer maar ze gaan dat raar vinden als ze me betrappen.

Ik krijg echt kriebels in mn buik en een warm gevoel als ik mooie jongens op blote voeten of met sokken zie maar gelukkig niet alleen maar dan dus is het denk ik meer een kink. 😅

Ben je jongen of meisje 

Reputatie 3
Badge +1

Jongens met mutsen 🤣 En de kou die op men lochaam komt terwijl ik bezig benm

Reageer