Fappen met iemand anders

  • 17 February 2018
  • 15 reacties
  • 1818 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben niet gay maar ik heb soms de behoefte om met iemand anders te fappen hoe moet ik het vragen?

15 reacties

vraag het aan iemand die jonger is dan jouw dan heb je meer kans op succes heb ik ook gedaan bij mijn neefje het was heel gezellig en niks vreemds gedaan gewoon aan elkaars piemels gezetten en ben ook niet gay maar kan dus begrijpen dat je dat ook eens wilt
Ja klopt daar heb je wel gelijk in
Ik zou het ook wel Willen alleen ik zot in de eerste? dus hoe je dat gaat verwoorden is een probleem voor mij
ja thomas dat heb ik dus ook
@thomasssss @strijder bro

Ik heb precies hetzelfde! Welkom bij de club!

@boydnijnatten
Ik weet niet hoe oud @anoniem170220182235 is. Als hij net zo oud is als onze club (12 dus) zou ik het dan doen met een goede vriend die 11 is ofzo want ik zou het een beetje raar vinden als het leeftijdsverschil groter is.

Als je tips nodig hebt om zeker te weten of je het wel echt wilt doen kan je naar mijn topic gaan want daar heb ik ook hele goede tips gekregen...
Ik wil het oom we alleen heb voral vriendinnen.. en met mijn vrienden heb ik nog net niet zon goede band...
Badge +2
Ja ik heb het ook al gedaan maar niet met iemand die jonger is. Iemand die ouder is.Het is echt ook leuk om te doen met een piemel die groter is mijn piemel is nu in erectie en meet 14 cm. Zijn piemel meet 16 cm. Dat is echt een fijn gevoel. Een echte aanrader
* ik bedoelde sorry voor de schrijf fout...
Ik ga vooral om met vriendinnen en ik heb ook voral vriendinnen
Ik zou het ook graag willen, maar wanneer je zegt een jongeren iemand hoe veel jonger bedoel je dan?
Badge +2
1 jaar maximum 2 jaar
Heb het ook al gedaan ik ben nu 13j en heb een erg kleine piemel voor men leeftijd en had echt eens zin om het samen met een vriend te doen dus heb ik gevraagd aan een vriend van 12 of hij geen zin had om om te gaan zwemmen na het zwemmen stonden we samen naakt in het kotje toen ik zei of hij niet met mij wou rukken hij vond het ok toen hebben we elkaar ook nog gepijt
Badge +2
Hoe groot was je piemel toen?
5cm slap 7cm stijf
En die van hem

Reageer