Skip to main content

hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik fap al best lang maar het begint een beetje saai te worden ik ben van plan om het in het openbaar te doen ik woon in de buurt van ***** heeft iemand een plek waar haast niemand komt?

persoonsgegevens verwijderd, ook plaatsnamen vallen daaronder de kindertelefoon.

Ik zou het niet doen. Masturberen in het openbaar is ook verboden. Ook wel logisch want niet iedereen zit er op te wachten een fappende jongen tegen te komen


Ben het eigenlijk met @tim16 eens

 

Niemand wilt jou in het openbaar zien masturberen. Het kan traumatisch zijn voor de mensen die je kunnen ontdekken en het is ook gewoon illegaal om in het openbaar te doen. Als ik jou was zou ik deze plannen maar niet uitvoeren. Het kan mega miss gaan. 


Stel je voor een kind loopt daar, die is dan hardstikke getraumatiseerd. Of één of andere geile maniak 


Hey, dit is niet echt een goed plan! Naast alles wat al gezegd is (terecht ook) denk maar eens dat je misschien gefilmd zou kunnen worden. Door een security camera die je niet zag, of door iemand die langs loopt. Sta je er voor eeuwig op! Ben je later volwassen en heb je hier veel spijt van en dan is dat filmpje er nog steeds. Leuk voor jou, en je eventuele geliefde. Laat staan je kids! 

En het belangrijkste is, je showt jezelf en je laat dan andere mensen erg schrikken. Eerlijk gezegd zou ik er niet eens aan kunnen denken om te doen.  Beter van niet 🙂 

Liefs Tover xxx


Reageer