fap vragen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste forumleden
Ik heb een vraag.
als ik me nou aftrek op mn kamer en ik kom klaar op mn buik en ik maak daarna precies mn eikel schoon moet ik dan daarna ook gelijk wassen of kan ik het gewoon een nachtje laten zitten en dan de volgende dag wassen dit is een van mn vragen

vraag 1 waar trekken jullie

vraag 2 waar vegen jullie mee af nauwkeurige of niet

Vraag 3 hoe fappen jullie dan op je kamer

vraag 4 is het erg als je voor het slapen gaan fapt en er dan wat over je hand druipt en ik het pas
Inde ochtend weer was

vraag 5 moet je het wassen of is dat allang geen levend sperma meer op je handen eikel en penis

bedankt voor het invullen
en als jullie nog tips hrbben voor mn kleine angst of om lekkerder te fappen op je kamer liggend staan en het liefst ook op allebij deze vragen reactie

31 reacties

1. IK trek altijd onder een brug

2. met mijn hand

3. ik heb geen kamer

4. ik lik het altijd af van mijn hand

5. nee

tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6
Ik ga er na altijd plassen dan is het gelijk schoon
Reputatie 1
Badge
Beste forumleden
Ik heb een vraag.
als ik me nou aftrek op mn kamer en ik kom klaar op mn buik en ik maak daarna precies mn eikel schoon moet ik dan daarna ook gelijk wassen of kan ik het gewoon een nachtje laten zitten en dan de volgende dag wassen dit is een van mn vragen

vraag 1 waar trekken jullie
Ik trek op m’n kamer.

vraag 2 waar vegen jullie mee af nauwkeurige of niet
Met m’n onderbroek.

Vraag 3 hoe fappen jullie dan op je kamer
Als m’n ouders slapen gwn lekker rukken.

vraag 4 is het erg als je voor het slapen gaan fapt en er dan wat over je hand druipt en ik het pas
Inde ochtend weer was
Nee joh, doe ik zo vaak

vraag 5 moet je het wassen of is dat allang geen levend sperma meer op je handen eikel en penis
Dat weet ik niet

bedankt voor het invullen
en als jullie nog tips hrbben voor mn kleine angst of om lekkerder te fappen op je kamer liggend staan en het liefst ook op allebij deze vragen reactie

Maar is er nog een kans dat als je de vloeistof niet meer ziet en je geeft een meisje een hand en zij masturbeert later dat zij dan zwanger word. Ik weer het heel gaat en specefiek maar ik wil het gwn weten

Reputatie 2
Badge +1

vraag 1 waar trekken jullie 
Bed of badkamer
vraag 2 waar vegen jullie mee af nauwkeurige of niet
In mijn bed niks, in de badkamer wc papier
Vraag 3 hoe fappen jullie dan op je kamer
In mijn bed onder de dekens
vraag 4 is het erg als je voor het slapen gaan fapt en er dan wat over je hand druipt en ik het pas 
Inde ochtend weer was
Ik kan dan zelf niet slapen met een stinkende hand
vraag 5 moet je het wassen of is dat allang geen levend sperma meer op je handen eikel en penis
Weet ik niet

Badge

vraag 1 waar trekken jullie : in bed , op de wc en onder de douche 

vraag 2 waar vegen jullie mee af nauwkeurige of niet : wc papier 

Vraag 3 hoe fappen jullie dan op je kamer : op bed 

vraag 4 is het erg als je voor het slapen gaan fapt en er dan wat over je hand druipt en ik het pas  
Inde ochtend weer was : idk

vraag 5 moet je het wassen of is dat allang geen levend sperma meer op je handen eikel en penis : ik zou het wel wassen is een beetje vies anders 

Reageer