Fantaseren over seks met iemand uit klas


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen, ik zit heel vaak te fantaseren over seks met iemand uit mijn klas en m'n beste vriend. Is dit normaal, help mij alsjeblieft. Ik ben trouwens 15 jr.

AnoniemeGuy22

10 reacties

Haii,
aangezien je 15 jaar bent is daar niks raars aan op dat moment gieren de hormonen door je lijf en kan het best zijn dat je je een beetje voelt aangetrokken tot hen daar is niks mis mee hoor!
groetjes, esmee
Reputatie 3
Badge +3
sorry ging perongeluk 2x
Reputatie 3
Badge +3
@AnoniemeGuy22

Ik ben ook 15. Dit is niet raar hoor, ik heb het zelf ook erg bij een jongen uit de klas
@Luca-boy Ben jij trouwens homo?, Ik wel
Reputatie 3
Badge +3
Jup
Reputatie 3
Badge +3
Die andere jongen nie😫😂
@Luca-boy
Hoelang ben je al homo? Ik begon er over te twijfelen toen ik in de eerste zat, k zit nu in de derde.
@Luca-boy
He Luca_boy zou je misschien eens een keer met mij privè willen chatten? Ik zou je wel eens wat beter willen leren kennen.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo AnoniemeGuy22 en Luca-boy,

ik wil jullie even erop wijzen dat het op ons forum de bedoeling is dat iedereen anoniem blijft. Er is hier dus geen prive chat functie, en het is niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen zoals insta, snap, telefoonnummer of wat dan ook. Check nog even de forumregels voordat jullie verder gaan!

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
@Marieke Het spijt mij, ik was het heel even vergeten. Ik zal het nooit meer doen.

Reageer