Skip to main content

Yo, ik vroeg me iets af. Ik fantaseer vaak als ik aftrek, maar soms komen daar ook jongens in voor. Heeft iemand dit ook?

Vast wel, ik niet, al zou ik dat doen.


hoi @Drop de mike,

 

ik fantaseer alleen maar over jongens en ik ben een jongen…...ik val ook wel op jongens, dus 😉….

 

Als jij wel eens over jongens fantaseert, denk ik dat je bedoelt dat jij hetero bent en eigenlijk zelf een beetje verbaasd bent dat je over jongens fantaseert…...of snap ik het niet goed. 

Ik vind het sws niet gek als je als je als jongen over andere jongens fantaseert, je zit in de puberteit en natuurlijk kijk je ook wel eens naar een jongen bij het omkleden en ben je benieuwd hoe zijn piemel eruit ziet en of hij ook aftrekt en hoe dan etc. Het wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat je dan ook gay bent.

Pas als je echt verliefd op een andere jongen bent en je leven met hem zou willen delen, dan zou je dat wel kunnen zijn. Of je kunt ook bi zijn ofc. Ik zou me er geen zorgen over maken, zelfs niet als je erover droomt om eens met een andere jongen te experimenteren. Er zijn genoeg heterojongens die met mij geëxperimenteerd hebben, dus ja…..

 

Gr. MickeyMouse

 


Ja hoor, heb ik heel vaak, ook wel over meisjes maar ja, ben dan ook bi. 😅

Het is idd niks om je zorgen over te maken.


Heb ik weleens ja, maar ben niet gay. 


Reageer