Skip to main content
Vraag

Fantaseren over klasgenoten

• May 26, 2021
  • 4 reacties
  • 689 Bekeken

Hey hoi, 

Ik had een vraagje. Is het normaal dat ik fantaseer over klasgenoten tijdens het masturberen en doen jullie dit ook? 

Groetjes van Djabbo!

4 reacties

• May 26, 2021

Heyy Djabbo.

Daar is niks geks aan hoor. Heel veel jongeren fantaseren tijdens het masturberen en fantaseren ook over klasgenoten. Zolang je de fantasieën maar wel voor jezelf houdt is er niks geks aan hoor ;)

Groetjes van mij!

• May 26, 2021

Ik denk niet dat dat heel raar of abnormaal is. Vgm doen heel veel mensen dat lmao. Heel veel mensen fantaseren over vanalles. Geloof me fantaseren over klasgenoten is echt niet zo vreemd als je het vergelijkt met andere dingen waar mensen over fantaseren.

• June 16, 2021

is niet raar

• January 27, 2022

Nee hoor ! Doe k ook wel.  En heb ook wat gedaan . De jongen waar k een crush op heb die staat voor straf in de hoek in zn hempie en korte broek en handjes op zn rug mooie gladde benen en ik  doe of ziek ben langs de kant zitten en kan lekker naar m kijken en dan help ik mezelf. is echt gebeurd in de sportles. Was wel beschaamd van mezelf maar was ook stiekem lekker :blush: ik vind jongens geil als ze stoer zijn maar soms ook als ze heel nederig zijn en iets moeten. . Sorry missc denk je die is raar ( denk ik zelf wel) maar was wel zo :kissing_closed_eyes:  Lieve groetjs Ellen -xxx-