Vraag

Factuuradres


Reputatie 2
Badge +1

Oke dus

Ik ga een buttplug bestellen en laat hem bezorgen bij een pick-up point. Maar een factuur wordt bezorgd naar mijn adres. Daarop kunnen ze zien wat ik heb besteld. Op die dag ben ik ook op school.

Wat moet ik doen??


13 reacties

Weet je zeker dat de factuur niet gewoon bij het pakketje zit. Dat is vaak wel gebruikelijk.

En als deze webshop niet volledig discreet kan versturen, kun je misschien beter eens op een andere site kijken.

Reputatie 2
Badge +1

Weet je zeker dat de factuur niet gewoon bij het pakketje zit. Dat is vaak wel gebruikelijk.

 

Ja

Er staat bij factuuradres mijn huisadres

Ik kan een nieuw factuuradres instellen. Zal ik die van het pickuppoint doen?

 

En als deze webshop niet volledig discreet kan versturen, kun je misschien beter eens op een andere site kijken.

Het is bol.com

Je factuuradres is je adres, dat betekend niet dat er een rekening naartoe wordt gestuurd, ik heb al zoveel besteld, en altijd zit de rekening erbij, of door e-mail gestuurd, dus de kans dat het een aparte brief is is niet.

Reputatie 2
Badge +1

Je factuuradres is je adres, dat betekend niet dat er een rekening naartoe wordt gestuurd, ik heb al zoveel besteld, en altijd zit de rekening erbij, of door e-mail gestuurd, dus de kans dat het een aparte brief is is niet.

Dus er word niks naar mn huis gestuurd?

Bol.com zal jou in ieder geval geen aparte factuur sturen.
Je zal digitaal betalen en daar digitale bevestigingen van krijgen.
Het factuuradres moet je dus zo laten.
Het is al voldoende om het bij het een ophaalpunt op te halen.
Maak je daar dus niet zo veel zorgen over.

 

Reputatie 2
Badge +1

Bol.com zal jou in ieder geval geen aparte factuur sturen.
Je zal digitaal betalen en daar digitale bevestigingen van krijgen.
Het factuuradres moet je dus zo laten.
Het is al voldoende om het bij het een ophaalpunt op te halen.
Maak je daar dus niet zo veel zorgen over.

 

@MensPersoon een BN'er😱😱

Maar daar gaat dit niet over haha

 

Bedankt voor het antwoord!

Reputatie 2
Badge +1

OMFG HAHAHA

Mn betaling is mislukt en nu moet in 4-6 uur wachten tot ik het opnieuw mag doen.

Het verloopt soepeltjes

Heey,

Dat is vervelend.
Misschien kun je dan nog wel goed kijken naar het factuuradres, zodat je zeker weet dat het toch niet thuis wordt bezorgd als jij er niet bent.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +1

Hij is bestelt!

Bedankt voor de hulp enzo,

Dit was het!

 

Joe!

Badge

Hallo Tada no Emma,

Je factuuradres wilt niet zeggen dat er een aparte brief naar thuis word verzonden. Vaak zit deze gewoon bij je pakketje inbegrepen.

Als je een artikel bestelt via bol.com moet je even kijken wie de verkoper is, want niet elke verkoper doet hetzelfde. 

Mocht je iets besteld hebben en hebt aangeven dat je het pakketje ophaalt bij een pick-up point hoef je je geen zorgen te maken.

Reputatie 2
Badge +1

Bezorg adres is gwn een pick-up point

Badge

Ja dat begrijp ik. Alleen voor een bedrijf is het nodig om ook je factuuradres te hebben. Het is niet zo dat je een aparte brief krijgt thuis gestuurd met je factuur erin. :wink: 

Reputatie 2
Badge +1

1e keer bestellen dus was een beetje nerveus

Reageer