Skip to main content

Ik had tijdens een sportspel dat ik naast een meisje die ik leuk vond moest liggen en we moesten elkaars handen vasthouden. Het doel wat dat je niet los liet en dat andere je van elkaar los moest trekken.

Plotseling trok het meisje mijn hand en duwde hem op haar borsten en het voelde heel goed, alleen weet ik niet of ze dat deed omdat ze mij leuk vond of omdat het perongeluk ging. Want ik merkte wel dat ze het door had en toch door bleef voor een hele minuut

Ik vond het zelf een lekker gevoel alleen ik vraag me af of vooral de meiden hier weten of het expres of perongeluk ging en waarom want ik ben echt benieuwd.

Ik ben trouwens 14 en zei ook.

Ik denk dat er zeker een kans is dat ze je leuk vind, want meestal vind je het als meisje niet chill als een jongen die je totaal niet leuk vind 1 minuut lang aan je borsten zit. Als ze het vervelend vond had ze je handen waarschijnlijk niet naar haar borsten gebracht. Als je het durft misschien aan haar vragen? Maar dat is natuurlijk best ongemakkelijk om te doen.. geef je een update als er meer gebeurt? :)

groetjess

Ik durf het niet te vragen haha, maar ik dacht lang na en ik denk dat ze het wel expres deed. Ik vraag me af wat een meisje ervan zou vinden als het anderson was en ik haar hand naar mijn piemol trok. Zou dat anders zijn of zou jij dat een even lekker gevoel vinden als je haar was? 

Ik denk dat dat net ietsje anders is, piemel is toch n iets intiemere plek dan borsten als t aan mij ligt, mss gaat piemel net ietsje te ver maar als je haar hand naar bijv jou borst ofz zou trekken zou ik t wel n lekker gevoel vinden als ik haar was. Als je meer vragen hebt moet je maar stellen 

En ik snap t btw volledig dat je t niet durft te vragen, mr mss toch ooit n x overwegen het te doen?

( reacties samengevoegd voor duidelijkheid )

Waarschijnlijk vind ze je wel leuk, want anders deed ze dat niet voor een min. Ik begrijp wel dat het moeilijk is om  te vragen, en als je misschien tips wil hebben om dit te doen. Al heb ik zelf geen tips behalve gewoon doen of je het wil of niet.. de Kindertelefoon is er ook nog om met jou te praten, miss hebben ze een idee om jou een tip of iets te geven

Ik durf het niet te vragen haha, maar ik dacht lang na en ik denk dat ze het wel expres deed. Ik vraag me af wat een meisje ervan zou vinden als het anderson was en ik haar hand naar mijn piemol trok. Zou dat anders zijn of zou jij dat een even lekker gevoel vinden als je haar was? 

nog gepraat met dr?

Reageer