expres broekplassen

  • 10 April 2022
  • 15 reacties
  • 1978 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo

 ik ben een meisje van 16 jaar en ik zou heel graag met een ander meisje of op een ander meisje in mijn broek hebben jullie tips hoe ik dit kan doen. En misschien wilt iemand van jullie dit ook.


15 reacties

Wrm vind je dat fijn heb hier geen verstand van (

 

 

 

Gr @Ijsbeer  

Reputatie 7
Badge +7

Sommige mensen/kinderen (blijkbaar veel!) hebben een kink of fetish voor plas. Wat mensen vies vinden aan plas vinden wij juist fijn.

Reputatie 7
Badge +7

Hoe je een partner vind weet ik niet, maar als je in je broek wilt plassen zou ik een oude onderbroek en broek dragen, zodat je die eventueel weg kan gooien als je bang bent dat je ouders erachter komen. Zelf vind ik strakke broeken (zoals trainingsbroeken) het geilst om in te plassen

Reputatie 2
Badge +1

Ole tnx maar ik weet niet hoe ik dit kan doen met een ander meisje (dit kan ook naakt) dus als jullie tips hebben graag of als je een meisje bent en het graag wil doen of gedaan hebt hoe was het?

Badge

hey hebbje het al gefaan, hoe was het vertel me alles

Badge

Ja mij lijkt t ook geil ik heb ook die fetish kheb daar zoveel fantasieën over

 

Badge

misschien wel😏

Badge

Hallo

 ik ben een meisje van 16 jaar en ik zou heel graag met een ander meisje of op een ander meisje in mijn broek hebben jullie tips hoe ik dit kan doen. En misschien wilt iemand van jullie 

Ik heb 2 vraagjes

Is het alleen plassen of heb je ook iets met poep

Jongen of meisje of mnu

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Nina010101  en @MulaB ,

 

wij vinden het heel belangrijk dat iedereen anoniem is op het forum. Het is dus niet de bedoeling om met iemand in contact te komen hier om samen af te spreken, zie daarvoor forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Even voor de duidelijkheid :-) 

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb het nog niet gedaan met iemand wel weer veel alleen dus als iemand dit gedaan heeft hoe was het

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb het nog niet gedaan met iemand wel weer veel alleen dus als iemand dit gedaan heeft hoe was het

Heee hoe deed je het alleen en wat had je aan?

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou ook heel graag met een andere meisje naakt over elkaar heen willen plassen en squirten 

Reputatie 2
Badge +2

@B07anoniem ik heb dit gdn zie mn topic het is zoooooooo geil ik squirte bijna direct

Reputatie 3
Badge +3

Hee ik doe dit ook vaker je moet gwn aan een van je vriendinnen vragen of ze dit een keertje willen proberen

Ik plas elke dag expres mijn onderbroek nat als ik mij vinger.

Reageer