Hoi ik heb wat condooms van mijn vader gestolen hebben jullie tips om hiermee te experimenteren of wat is heel lekker met een condoom of hebben jullie gewoon tips dat ik zou kunnen proberen met een condoom
Ja ik heb een leuk idee wat ik laats uitvoerde ik had condooms over en die had ik gevult met water tot dat die ontplofte dit dee ik met mijn vrienden ( kijk uit met water ontploving
Jongen daar komt hij achter jouw vader. In een voordeel pak zitten maar een paar stuks soms maar 3X. Dat gaat die merken krijg je geheid problemen mee. Hij zal je van sex verdenken dus als je wilt experimenteren alleen zeg het hem of je eentje gratis krijg! Bijvoorbeeld hoe je zo'n rubbertje om moet doen kun je mischien afkijken of voorlichting het aandoen met een banaan of zo Mischien als je pa al eentje om heeft bv na de seks daad met iemand.
Zo heb ik mijn stiefpa gespot per toeval die liep gewoon met een gevulde condoom zo naar de badkamer. En ik zat lekker mijn tanden te poetsen ha ha niks schokkend gewoon funny grappig. Alsof je vlug wilt gaan onder de douche maar je hebt jouw gympies aan die je eerst moet uitrekken.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.