experimenteren met meisjes

  • 11 May 2022
  • 8 reacties
  • 2258 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoii, 

Ik ben bijna 16, en ik masturbeer al vanaf dat ik 11 ben. De laatste tijd heb ik veel nieuwe dingen ontdekt, en ben ik ook online met andere mensen gaan masturberen. 

Ikzelf wordt hier heel opgewonden van, en natuurlijk is het zonder gezicht. Hierdoor heb ik veel nieuwe dingen geleerd, en betere orgasmes gekregen. 

Het punt is nu dat ik het met zowel meisjes als jongens heb gedaan, en ik allebei even geil vond. Nu ben ik aan het denken, wat nou als ik Bi ben. 

Mijn oplossing hiervoor is,  om met een meid uit mn klas te experimenteren, maar hoe krijg ik haar zover? 

En hebben straight meisjes ookwel eens de gedachte om met een ander meisje te masturberen? 

 

Laat het even weten, bedankt voor de hulp xx


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ben zelf ook bi, voel me 100% meisje maar geen voorkeuren voor partner.

zelf zou ik gewoon vragen om wat te gaan doen samen en voorzichtig het onderwerp sturen. wie weet wil ze maar wat graag. op deze manier heb ik wel een paar leuke momenten beleefd.

Badge

@YO.Dream 

 

Hi ik zie dat je online met andere mensen bent gaan masturberen. Mijn vraag is waar en hoe heb je dit gedaan, want ik zou dit ook willen. 

groetjes…

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Hey, 

Ik ben een meisje en ben 100% hetero, maar heb wel regelmatig seks met jongens en meisjes. Gewoon omdat het allebei heel anders en heerlijk is. 

@YO.Dream je kunt op omegle met mensen chatten en vervolgens bijvoorbeeld verder gaan op snap. Maar je kunt ook videobellen op omegle. Kijk er wel mee uit want er zitten ook vieze oude vrouwen en mannen op omegle

 

Reputatie 3
Badge +1

@YO.Dream

 

Hi ik zie dat je online met andere mensen bent gaan masturberen. Mijn vraag is waar en hoe heb je dit gedaan, want ik zou dit ook willen. 

groetjes…

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

 

Op snap eigenlijk, maar je moet wel heel erg uitkijken hoor. Ik zou je zo m'n snap geven, maar wegens privacy regels van t forum mag dat niet hahaha. Goede regels wel vind ik! 

Xx 

Yo.Dream😌

@YO.Dream  ja snap geven kan helaas niet, op andere manier mss wel

1 aanrader is wat ik altijd met mijn ex deed was gwn truth or dare via snap omdat we bestver van elkaar af woonden en dan omste beurt foto's sturen om ellaar geil temaken en daarna gewoon filmpjes.

👻ismn nickname

Als dit je nickname is zou ik aan KT vragen deze weg te halen ivm je anonimiteit.

Xx mij

 

 

Hoii, 

Ik ben bijna 16, en ik masturbeer al vanaf dat ik 11 ben. De laatste tijd heb ik veel nieuwe dingen ontdekt, en ben ik ook online met andere mensen gaan masturberen. 

Ikzelf wordt hier heel opgewonden van, en natuurlijk is het zonder gezicht. Hierdoor heb ik veel nieuwe dingen geleerd, en betere orgasmes gekregen. 

Ook zonder gezicht moet je uit kijken hoor, zitten heel veel vage gasten op sommige sites!

Het punt is nu dat ik het met zowel meisjes als jongens heb gedaan, en ik allebei even geil vond. Nu ben ik aan het denken, wat nou als ik Bi ben. 

Dat zou kunnen, is niet erg dan toch?

Mijn oplossing hiervoor is,  om met een meid uit mn klas te experimenteren, maar hoe krijg ik haar zover? 

Je zou voorzichtig een beetje kunnen vragen of peilen wat dat meisje zu willen?

En hebben straight meisjes ookwel eens de gedachte om met een ander meisje te masturberen? 

Ja dat denk ik wel.

 

Laat het even weten, bedankt voor de hulp xx

 

Reputatie 1
Badge

Ik experimenteer ook wel eens met meisjes

Ik ben een transmeisje (jongen naar meisje) en ik trek soms af met mijn vrienden en vriendinnen, soms penetreer ik iemand wel eens een beetje, ik heb altijd al gedacht dat ik bi ben en dat is helemaal oke

Als je het fijn vindt doe het dan ook, maar doe het wel veilig

Reageer