Skip to main content

Hey ik ben een meisje van 15 en word er heel geil van om kleine beetjes in m’n eigen onderbroek te plassen zodat mijn kutje lekker nat en warm wordt. Ik doe dit sinds een tijdje ook samen met mijn bff. Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die dit geil vinden of ook doen of dit zouden willen doen ?

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel:

10. Plaats geen triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Heyy @Girlypower

Ik zelf vind het niet echt geil om te plassen in m’n onderbroek of tijdens de seks, maar er zijn vast wel mensen die het wel net zoals jij heel erg geil vinden. Als je in de zoekbalk boven in het forum ‘geil van plassen’ of iets in die trant typt, kom je vast andere forumgebruikers tegen die het ook geil vinden. 

xx Eenmeisje004 


Ik weet niet of er veel meisjes zijn die dit doen of het durven toegeven maar ik doe dit zelf ook vaak met mijn bff vooral als we bij elkaar logeren of wanneer een van ons 2 alleen thuis is we vinden het het om een of andere reden allebei  geil om onze onderbroek nat te plassen en om over elkaars kutje heen te plassen  gisteren toevallig nog iets nieuw ontdekt en in elkaars onderbroek geplast en daarna terug ieder onze eigen onderbroek aangetrokken was echt geil.


Ik weet niet of er veel meisjes zijn die dit doen of het durven toegeven maar ik doe dit zelf ook vaak met mijn bff vooral als we bij elkaar logeren of wanneer een van ons 2 alleen thuis is we vinden het het om een of andere reden allebei  geil om onze onderbroek nat te plassen en om over elkaars kutje heen te plassen  gisteren toevallig nog iets nieuw ontdekt en in elkaars onderbroek geplast en daarna terug ieder onze eigen onderbroek aangetrokken was echt geil.

Vraagje, als je dit doet word dan niet alles nat want je plast toch best veel dus dan lekt dat toch wel door?


Ik vind dat ook enorm geil, ik word bijna iedere morgen wakker met een stijve en ik moet iedere morgen als ik wakker word plassen en soms doe ik dat in de douche en plas ik over mezelf heen terwijl ik me aftrek. En soms als ik thuis kom van school en ben alleen dan plas ik in mijn broek. Ook kijk ik wel eens plas seks video’s.


Reageer