Vraag

experimenteren

  • 6 November 2023
  • 5 reacties
  • 683 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Hoe zou ik met mensen in contact kunnen komen van mijn leeftijd die zouden willen experimenteren zijn daar websites voor of is daar een andere manier voor laat het me weten


5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @m22,

Ik zou zelf ook wel eens een keer met anderen willen experimenteren. Ik weet niet welke websites ervoor zijn en ik heb ook geen tips.

Groetjes, @Monkeyboy08

Ik zou zeggen close relation opbouwden met beste vriend of vriendin, dat werkte voor mij, maarrrr geef je grenzen aan! 

 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Reputatie 7
Badge +17

Dat soort dingen moet je niet op websites gaan zoeken vind ik. Zeker niet als je minderjarig bent. Je weet nooit wie je tegenkomt. Ik geloof ook niet dat er voor minderjarigen überhaupt dat soort sites bestaan.

Reputatie 3
Badge +3

je moet gewoon goeie vrienden opzoeken en beginnen te praten over seks en mastruberen enz, ik deed dat ook met een vriend van me en toen maakten we zo’n rad aan op een app en toen deden we telkens ergere dingen due je dan moest doen bij jezelf de ander

Reputatie 7
Badge +5

Die sites zijn er denk ik niet → minderjarige, is strafbaar. Je kunt beter een vriendschap of relatie opbouwen 

Reageer