Skip to main content

Hey ik trek soms af met een vriend en vroeg me af of jullie dat ook doen zo ja vertel dan hoe de eerste keer was of hoe het tot stand is gekomen.

zoals bevoordeeld: 

ik en een vriend van school praten soms over sex en mooie meisjes en hoe tof het zou zijn om hun eens naakt te zien enzo en toen waren we een keer na school in ons kamp in het bos en we waren over meisjes bezig en ik vroeg en heb je nu zin om jezelf af te trekken en hij zij ja en hij vroeg het aan mij en ik zij ja ik ook en toen begonnen we een beetje aan ons kruis te krabben en toen zij ik gaan we dan mischien samen aftrekken en hij zij ja is goed en toen begonnen we ons af te trekken.

Daarna hebben we nog meer geëxperimenteerd.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

NB reacties uit dubbeltopics samengevoegd voor de overzichtelijkheid van het forum.

Lekker hoor! Zelf nog niet zo iets meegemaaakt. 

 

Veel plezier! 

 

xoxoxoxox


@Iertje10x 
Dankjewel als je zin hebt kun je wel de andere vragenlijsten van op mijn account in vullen 😉.


Hii @KB07  

 

Leuk! Ik ga zeker eens een kijkje nemen en ze invullen. 
 

Xoxo


Ik ga maandag naar een vriend toe, wellicht wordt dat iets qua experimenteren. Lees mijn topic '’Samen rukken'’ voor meer haha.


Ik ga maandag naar een vriend toe, wellicht wordt dat iets qua experimenteren. Lees mijn topic '’Samen rukken'’ voor meer haha.

En hoe is het gegaan ?


Ja heb ook een goede vriend waar ik dat mee doe..

Eerste keer is denk een jaar geleden, was bij mij thuis en kwam over de puberteit enzo aan het praten wat er allemaal al veranderd was. Toen kwam ook het aftrekken aanbod. Vroegen aan elkaar of we dat al deden. Toen bleek dat we alleen al mee bezig waren werden we benieuwd hoe een ander het zou doen. Zo zijn we begonnen met aftrekken. Ik zelf kwam al klaar en hij nog niet. Paar maanden later lukte het hem ook 


Ik en me beste vriend vonden het interessant dus gingen we het proberen hij kwam klaar maar ikke niet bij mij kwam er alleen voorvocht uit dus ik moet nog ff wachten genant💀


Reageer