Vraag

Ervaringen rukken met vriend(en) + wilt hij het ook?

  • 10 February 2022
  • 1 reactie
  • 680 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo mensen!

 

Ik ben er weer :) Ben lang even offline geweest, heb af en toe even wat nieuwe topics doorgelezen, maar zelf geen topic gemaakt, dus hierbij!

 

Ik heb (zoals je kunt zien) weer een  soortgelijke vraag gesteld als mijn vorige topic. Maar bij deze wil ik graag meer ingaan op jullie ervaringen, omdat je daar het vaakst het meeste aan hebt.

 

Voor degenen die mijn vorige topic niet hebben meegekregen, dit was de vraag;

👇🏻👇🏻👇🏻

Hoi jongens, (of meiden maar ik denk dat jongens, het liefst hetero, me hier het best mee kunnen helpen)

 

Ik ben al sinds m’n geboorte bevriend met een goeie vriend van me. Hij is 15, ik 14,5. (leeftijdsverschil is niet heel groot)We logeren best vaak en slapen ook in onderbroek naast elkaar. Ik wil heel graag een keer met hem rukken maar ik weet niet of hij dat wil. Ik heb z’n lul ook nog nooit gezien en we zijn er allebei ook onzeker over heb ik het gevoel, want als ik hem in onderbroek zie lijkt er niet veel te zitten (ik ben hard 15 cm btw). Hebben jullie tips hoe ik het hem kan vragen of misschien hoe ik hem geil kan maken hiervoor.  We zijn allebei hetero btw. Thanks  guys!

 

P.s hebben jullie miss ook een tip hoe ik kan zien hoe groot zijn lul is, ben hier ook wel benieuwd naar.

———————

Dat dus! Ik heb (nog steeds) niet met hem samen afgetrokken, maar zou het nog steeds wel graag willen. Ook zou ik hem wel eens naakt willen zien, puur om een lul van een leeftijdsgenoot te kunnen vergelijken. Maar nu wil ik dus horen of jullie soortgelijke dingen zoals dit hebben meegemaakt, willen meemaken of een vriend naakt hebben gezien (en hoe je daar bent gekomen natuurlijk!) 

 

Gooi het eruit zal ik zeggen! Ik zie graag jullie antwoorden (p.s. en bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te lezen, haha)

 

Groetjes,

IemandAnoniem01


1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb wel een paar goede tips. Begin de avond gewoon rustig, maar ga dan een beetje seksuele vragen stellen. Probeer hem geil te krijgen. Hierdoor zal hij een stijve krijgen en kan je dit waarschijnlijk ook zien door zijn onderbroek. Als je hem echt naakt wilt zien, ga dan truth of dare doen. Bedenk een vraag waarbij hij zijn broek uit moet doen, maar vraag niet direct "doe je onderbroek uit". Bijvoorbeeld dat hij iets vervelends in zijn onderbroek moet dragen. Zodra dit er weer uit moet zal hij waarschijnlijk zijn onderbroek uitdoen. Dan zal hij vragen of jij 'm ook uit wilt doen en dan doe je dat natuurlijk ook. Dan zijn jullie naakt en kunnen jullie alle doen wat jullie willen. Zo heb ik het ook gedaan en het is goed gegaan...

PS ik ben 13,5 en mijn piemel is stijf 14,5cm

groetjes

Reageer