Vraag

Ervaring met vrined

  • 1 April 2018
  • 3 reacties
  • 1939 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had een beste vriend en we hadden in het zwembad een soort van sex. We waren in het buitenbad alleen. En begon aan mijn lul te voelen. Dus ik pak zijn lul en voel eraan. Uiteindelijk gingen we geil de sauna in hij zei kleed je uit niemand ziet je hier door die soort van damp maar dat deed ik niet hij wel. Wel liet ik mijn lul uit mijn broek. Hij pijpte mij en ik kwam klaar. Later kwam er iemand binnen een meisje van ongv. 15 en die zei tegen ons van laat je het zo hangen of wordt het nog stijf. En ze voelde aan onze lullen en ging weer weg.
Na het zwemmen hebben we in de kleedhokjes verder afgetrokken en gepijpt het was heerlijk.

Is dit normaal als 2 beste vrienden van 14 sex hebben terwijl ze hetero zijn

3 reacties

Ik vind het normaal, als je in de puberteit zit wil je gewoon wat experimenteren enzo. Compleet normaal?
Hi praatpersoon,

Volgens mij zijn er wel meer jongens die elkaar aftrekken en pijpen.
Wat zeg ik, ik weet het wel zeker, want mijn twin en ik zijn allebei dan wel gay, maar we hebben toen we 13-14 waren best veel andere jongens gepijpt en afgetrokken. De meeste van die jongens waren gewoon hetero.

We zijn nu 15 en hebben al een tijdje een vriendje, dus we pijpen niet zo vaak meer andere jongens. Alleen als we het met zijn allen willen, dan gebeurt het nog wel eens.


Groetjes,
M&M’s
Je hoeft je hier zeker niet voor te schamen. Jullie zitten in de puberteit en dan is het normaal dat je doet experimenteren.
Dus als jullie het allebei fijn vinden en jullie er goed bij voelen is er geen reden om het niet te doen

Reageer