Skip to main content

Ik ben een keiharde hardcore fan, we mochten tijdens Nederlands muziekje opzetten en ik heb zo'n speciale bass koptelefoon meegenomen van thuis. Ik zette iets lekkers op en ging mn playlist af. 

Ik kwam een nummertje tegen die ik net nieuw in had gezet. Deze zorgde dat mn linker oor begon te bloeden. We moesten stil zijn maar ik en mn vrienden moesten zo hard lachen dat we eruit zijn gestuurd.

Nu moet ik dit verhaal aan mn ouders vertellen maar weet niet hoe.

 

Heb dit bij seksueel gezet omdat ik niet wist waar dit bij moest en dit onderwerp is toch het populairste.

Hoi @hete peperman  dat klinkt inderdaad best raar waarom je er toen uitgestuurd bent. Je docent had je moeten helpen met dat bloederige oor. En als ik jou was zou ik dat muziekje niet meer luisteren 


Ik vind dat je docent je had moeten helpen. Ik zou dat liedje gaan vermeiden. Je zou je ouders gewoon het hele verhaal kunnen vertellen. Ik denk niet dat je ouders heel boos worden hoor ofzo. Anders zeg je gewoon alleen dat je oor bloedde tijdens een nummer?


Heb het net verteld, mn vader moest lachen. Mijn moeder niet zo.


Hallo,

Niet dat het jou ergens mee helpt ofzo, maar ik ben er ooit uitgestuurd omdat ik boter kaas en eieren deed in de les dus het kan nog erger😂.

Ik weet niet of je m al kent maar je moet eens luisteren naar wanna play, en wanna play terror edit met 270 bpm.

Groetjes D


Reageer