Vraag

erectie in de sauna

  • 13 August 2022
  • 6 reacties
  • 2275 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Beste forumleden

Binnenkort zou ik heel graag met een vriend van me naar de sauna gaan. Ik ben 16 hij is 17 allebij hetero mannen. Zelf struggle ik een beetje met het probleem dat ik overal en nergens een erectie van krijg ( altijd een fijn iets aan de puberteit, dus niet). Ik weet ook dat er badkleding dagen zijn en zo maar dat lijkt me niks omdat ik het niet fijn vond om zwembroeken te dragen in warme situaties. Nou is mijn vraag eigenlijk specifiek aan de mensen die naar sauna's gaan. Is het normaal om er met een erectie rond te lopen. Kan je er voor weggestuurd worden en hebben jullie tips om erecties te voorkomen in de sauna. En als ik dan een erectie heb hoe kan ik die het best verbergen/wegkrijgen in de sauna.

Ik hoop dat iemand iets kan met deze vragen en ik hoor graag alle reacties

Mvg Anoniemer123

 

 

 

 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik denk dat je gewoon het beste als je een stijve krijgt dat je dan je lul naar de zijkant duwt je ziet dan nog wel een bobbel maar tenminste geen punt ik weet niet of je weg gestuurd gaat worden als je er een hebt lijkt me wel lastig want iedereen krijgt wel eens een stijve maar als er meerdere mensen zijn denk ik niet dat je een stijve krijgt maar groetjes en succes.

Reputatie 2
Badge +1

ik denk dat badkleding of enige bedekking de makkelijkste oplossing is… als je dat toch niet prettig vindt en daar uiteindelijk een stijve krijgt, kan je je hand als bedekking gebruiken, schuin gaan zitten met je knieën omhoog, met je benen over elkaar misschien, met je hoofd naar voren laten hangen ofzo. als uitweg bij erecties kan ik je aanraden om aan natuurkundige vragen te denken (helpt bij mij namelijk altijd om de erectie te stoppen). 

Je kunt ook gewoon je handdoek eroverheen leggen. En hem dan met je handen omlaag duwen.

De emmer met koud water over je kappen Ik in het ijskoude water springen Om dat je dan schrik wel geen stijve meer hebben .

Reputatie 5
Badge +3

als het gebeurd gewoon een beetje verbergen en idd het ijsbad in gaan.

maar de sfeer is daar ook compleet anders, niet sexy ofzo, het is normaal om daar naakt te zijn.

zelf heb ik daar nog nooit een erectie gekregen, dus komt wel goed bij jou denk ik.

 

je kunt eventueel net daarvoor nog even klaarkomen

Beste forumleden

Binnenkort zou ik heel graag met een vriend van me naar de sauna gaan. Ik ben 16 hij is 17 allebij hetero mannen. Zelf struggle ik een beetje met het probleem dat ik overal en nergens een erectie van krijg ( altijd een fijn iets aan de puberteit, dus niet). Ik weet ook dat er badkleding dagen zijn en zo maar dat lijkt me niks omdat ik het niet fijn vond om zwembroeken te dragen in warme situaties. Nou is mijn vraag eigenlijk specifiek aan de mensen die naar sauna's gaan. Is het normaal om er met een erectie rond te lopen. Kan je er voor weggestuurd worden en hebben jullie tips om erecties te voorkomen in de sauna. En als ik dan een erectie heb hoe kan ik die het best verbergen/wegkrijgen in de sauna.

Ik hoop dat iemand iets kan met deze vragen en ik hoor graag alle reacties

Mvg Anoniemer123

 

 

 

 

Is heel normaal om naakt te lopen en ook om erectie te krijgen iedere man krijgt een erectie alleen jij in de sauna maar meerdere mannen krijgen erectie ik heb ook gehad en was wel geil dat ik toen gewoon toonde ze kijken niet echt super ja paar keer en anders worden ze ook geil dan kan je eventueel aftrekken 

Reageer