Skip to main content

hey, ik ben een jongen van 15 en wij gaan elk jaar op kamp met de Chiro.

Op kamp zijn er altijd grote douchen voor met meerdere te douchen.

Ze willen dan altijd een douche party doen maar ben er al snel uit omdat ik altijd een erectie krijg als ik me begin uit te kleden en in de douche.

weet iemand wat ik dan moet doen 

Zijn er niet meer die dat hebben, of je kunt het een keer zeggen van hé ik krijg elke keer een erectie vinden jullie dat erg het is wel moeilijk te zeggen maar 

heey ben n meisje van 15, uhmm ja als ik jou was zou ik denk ik gewoon zeggen van ja ik kom snel klaar snapje. Of je kan like iets aanhouden snapje mss krijg je dan niet meteen n erectie

xx anoniempju

Voor dat je gaat douchen je aftrekken 

Niet erg, bij mij had er van zijn 13 tot zijn 15 altijd een stijve tijdens douchen, dit jaar had die dat niet meer. Hij had zich wel ervoor 2 keer afgetrokken als die alleen was. Er zijn er al meerdere die een stijve hebben gekregen tijdens samen douchen bij mij in de chiro. 

Volgens mij is het vrij normaal als je een stijve krijgt met het douchen. Ik zit zelf op voetbal en daar douchen we ook met onderbroek aan. Vaak krijgt een iemand een stijve in zijn onderbroek en dan volgt de rest. Niks om je voor te schamen, het gebeurt nou eenmaal en je kan er niks aan doen.

Ik realiseer me dat ik een beetje off topic ga, maar wat is de chiro?

@Benvr1234 chiro is een jeugdbeweging in België 

weet iemand wat ik dan moet doen

Misschien ff aftrekken voor je gaat douchen. Of aan iets denken wat totaal niet geil is.

Zijn er niet meer die dat hebben, of je kunt het een keer zeggen van hé ik krijg elke keer een erectie vinden jullie dat erg het is wel moeilijk te zeggen maar 

Tja, je leest er hier wel vaker over dus er zullen er wel meer zijn die dat hebben. Ik heb zelf bijna 7 jaar op voetbal gezeten (van 10 tot 17 jaar) en in die tijd heb ik denk ik 1 keer iemand met een stijve onder de douche gezien. Ik had toen ik 13/14 best vaak random erecties maar eigenlijk nooit tijdens het douchen🤷🏼‍♂️

Reageer