Hallo, ik ben 15 jaar bijna 16 en wanneer ik een erectie heb en lig bvb dan ligt mijn erectie gewoon bijna plat op mijn buik, hij staat niet rechtop zodat je goed seks kunt hebben hoort dit? Want als ik hem een beetje omhoog probeer te duwen lukt het niet, aftrekken gaat prima alleen ik heb het idee dat seks lastig word op deze manier
Nee man, dat is geen probleem. Je kan hem gewoon vasthouden met één hand en dan in je meisje/jongen stoppen
Hallo, ik ben 15 jaar bijna 16 en wanneer ik een erectie heb en lig bvb dan ligt mijn erectie gewoon bijna plat op mijn buik, hij staat niet rechtop zodat je goed seks kunt hebben hoort dit? Want als ik hem een beetje omhoog probeer te duwen lukt het niet, aftrekken gaat prima alleen ik heb het idee dat seks lastig word op deze manier
Is normaal, Hebben meerdere mensen dat hun penis langer word en minder flexibel maar niet recht omhoog staat, En seks met dat kan gewoon nog je kan met je wat hulp van je handen gewoon je penis erin doen, dus dat word geen probleem :)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.