Hey oké ik vertel gelijk wat er is gebeurd ten eerste weet ik niet of ik nou een vraag stel of t nou vertel maar hier komt hier
vandaag waren we alleen thuis en m’n zus die 16 is waren alleen thuis en m’n zus werkte tot 19:00 dus ik at alleen thuis en ik was vandaag naakt en ik zit beneden te eten en m’n zus komt ineens eerder thuis en ik zit daar dus naakt m’n pizza te eten en ze lacht eerst een beetje maar zegt oké en gaat naar dr kamer
maar dit gebeurde oom half 7 ofzo en ik schaamde me zo erg maar naakt zijn is voor ons niet gek dus ik dacht ik vertel gwn dat ik er zin in had en niet wist dat ze eerder klaar was en ik vertelde dat zo en eerst wilde ze me niet eens zien maar in dat gesprek begreep ze me en zei ze dat t niet uit maakte maar dat ik t misschien op m’n kamer moet houden en ik zei je hebt gelijk ik zei dat ik toen maar een film ging kijken op m’n kamer een beetje als grapje omdat ik daar dan wel naakt kan zijn natuurlijk
Ik zit Harry Potter te kijken en ineens klopt m’n zus aan zegt ze heb je kleren aan en ik zei nee en ze deed alsnog de deur open en ze lachte een beetje en zei wil je samen een film kijken en zei had een duster aan want ze had net gedouchte en handdoek in haar haar en ik zei oh ja natuurlijk en ze kwam bij me liggen maar t was een beetje krap en ik vond t ook wel spannend omdat we nog nooit zo samen in bed hebben gelegen ik douche vaak met haar maar dit was anders en toen zei ze kom lekker warm in m’n duster liggen en toen zag ik dat ze echt helemaal naakt ook er onder was ik dacht ze had onderbroek en bh ofzo dus ze zag me kijken denk ik en ze zegt ja ik vind t af en toe ook fijn om zo er bij te liggen en ik ging dus gewoon oprecht tussen haar benen met m’n rug tegen haar buik aan zeg maar en haar tieren waren ook gewoon een kussen en op dat moment werd ik ineens echt geil en bedacht ik me wow dit gebeurd maar dekbed was wel over ons heen dus het is niet alsof ze mn piemel zag de Heletijd maar ze kietelde me wel op m’n hoofd en dat voelde echt fijn
de film was afgelopen en er niks gebeurd ofz maar t was echt heel fijn om zo close te zijn ofzo de contact die onze huid maakte maar nu vraag ik me toch af ik wil wel echt mis een keer gwn seks met haar of vingeren ofzo of gewoon naakt samen zijn vaker
maar hoe moet ik dit vragen of zeggen ze lijkt er wel oké mee te zijn dus misschien gewoon doodgewoon vragen volgende x
HELPPP dankjewel