Skip to main content

er is zojuist iets gebeurd met me zus

Forum|alt.badge.img+1

Hey oké ik vertel gelijk wat er is gebeurd ten eerste weet ik niet of ik nou een vraag stel of t nou vertel maar hier komt hier 

vandaag waren we alleen thuis en m’n zus die 16 is waren alleen thuis en m’n zus werkte tot 19:00 dus ik at alleen thuis en ik was vandaag naakt en ik zit beneden te eten en m’n zus komt ineens eerder thuis en ik zit daar dus naakt m’n pizza te eten en ze lacht eerst een beetje maar zegt oké en gaat naar dr kamer 

maar dit gebeurde oom half 7 ofzo en ik schaamde me zo erg maar naakt zijn is voor ons niet gek dus ik dacht ik vertel gwn dat ik er zin in had en niet wist dat ze eerder klaar was en ik vertelde dat zo en eerst wilde ze me niet eens zien maar in dat gesprek begreep ze me en zei ze dat t niet uit maakte maar dat ik t misschien op m’n kamer moet houden en ik zei je hebt gelijk  ik zei dat ik toen maar een film ging kijken op m’n kamer een beetje als grapje omdat ik daar dan wel naakt kan zijn natuurlijk 

Ik zit Harry Potter te kijken en ineens klopt m’n zus aan zegt ze heb je kleren aan en ik zei nee en ze deed alsnog de deur open en ze lachte een beetje en zei wil je samen een film kijken en zei had een duster aan want ze had net gedouchte en handdoek in haar haar en ik zei oh ja natuurlijk en ze kwam bij me liggen maar t was een beetje krap en ik vond t ook wel spannend omdat we nog nooit zo samen in bed hebben gelegen ik douche vaak met haar maar dit was anders en toen zei ze kom lekker warm in m’n duster liggen en toen zag ik dat ze echt helemaal naakt ook er onder was ik dacht ze had onderbroek en bh ofzo dus ze zag me kijken denk ik en ze zegt ja ik vind t af en toe ook fijn om zo er bij te liggen en ik ging dus gewoon oprecht tussen haar benen met m’n rug tegen haar buik aan zeg maar en haar tieren waren ook gewoon een kussen en op dat moment werd ik ineens echt geil en bedacht ik me wow dit gebeurd maar dekbed was wel over ons heen dus het is niet alsof ze mn piemel zag de Heletijd maar ze kietelde me wel op m’n hoofd en dat voelde echt fijn

de film was afgelopen en er niks gebeurd ofz maar t was echt heel fijn om zo close te zijn ofzo de contact die onze huid maakte maar nu vraag ik me toch af ik wil wel echt mis een keer gwn seks met haar of vingeren ofzo of gewoon naakt samen zijn vaker 

maar hoe moet ik dit vragen of zeggen ze lijkt er wel oké mee te zijn dus misschien gewoon doodgewoon vragen volgende x  

HELPPP dankjewel 

24 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 3 februari 2025

Sorry hoor maar het is wel je zus zoek gewoon verkering je vindt echt wel iemand. Maar alsjeblieft heb geen seks ofzo 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 3 februari 2025

Oké maar ik hoef geen verkering maar gwn vaker naakt film kijken dan ofzo 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 3 februari 2025

Zeg het tegen haar dat je je zo voelt! Misschien wil ze dan wel ook iets. Maar het is wel je zus dus eigenlijk is het illegaal vlgsm! Maar ja doe wat je wil en keep me updated!

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 451 reacties
  • 4 februari 2025

Het was duidelijk heel gezellig en het is fijn dat jullie zo intiem kunnen zijn. Maar hou het daarbij, als je verder gaat maak je die hele vertrouwensband  met elkaar stuk. Geniet van elkaar maar ken de grens.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Dat zou kunnen als jullie het allebei graag willen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 4 februari 2025

Dank jullie voor jullie reactie hier heb ik nou wel wat aan i.p.v. wat Melanie zegt ik zal jullie update geven vandaag hebben we weer studie dag dus mis al vandaag 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 4 februari 2025

Oké we hebben net samen gedoucht en dat ging gwn normaal zoals altijd en toen zei ik wil je weer film kijken vanavond en toen zei ze ja hoor maar nu hoop ik dat ze wel snapt dat ik naakt bedoel hahahaha moet ik dat nog zeggen tegen d’r of niet en zal ik dan mis aan dr tieten zitten of over haar been wrijven ofzo ze kriebelde mij ook gister 

Forum|alt.badge.img

Ik zou er met je zus over hebben en hoe oud zijn jullie alebij ik zou gwn zeggen over gister en hoe lekker je dat vond ik denk dat ze het ook heerlijk vond ga beetje aan haar zitten zet een romantisch film aan vrije een beetje over haar kont  heen en zit aan je stijve piemel ik denk dat ze super geil wordt 

nog 1 vraag wat doen jullie onder de douch was je elkaar raak je er aan krijg je geen stijve

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 4 februari 2025

Heyyy ik ben 15 en m’n zus is 16 bijna 17 als het goed is ga ik vanavond film kijken met dr maar hoop dat ze naakt is ook en anders ga ik alsnog met dr knuffelen enzo en aan dr zitten denk ik en ik doe sowieso losse broek zonder onderbroek aan als ze wel kleding heeft 

wij hebben best een grote douche dus je kan ruim staan met z’n 2 en dan wassen we gwn onszelf en soms elkaars haar ofzo en ja ik krijg soms een stijve maar ze negeert t gwn en soms zegt ze wel iets erover maar niet seksueel gwn oh jeetje… (m’n naam) en natuurlijk raken we elkaar aan met niet seksueel we scheren soms ook elkaar schaamhaar 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Als je te ver gaat vindt je zus het misschien vreemd, dus aangeven wat je doet helpt :) veel plezier en succes 

Liefs

Forum|alt.badge.img

Kan je een update geven na het film kijken

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 116 reacties
  • 4 februari 2025

Hey 

Ik heb een broer waar ik goede band mee heb maar wij douchen of in  bad  ook soms nog samen   dan raakt die soms mijn borsten aan . Maar we vertouwen elkaar super goed  als op vakantie gaan met onze ouders slapen we op zelfde kamer zonder ruzie. En  we  doen wel vaker wat gezelligs winkelen  of bioscoop 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 4 februari 2025

Oké we gaan zo film kijke maar net gaf ze me al een kusje toen we over de film hadden nu is een kusje niet vreemd of niet normaal maar alleen als we elkaar doei zeggen ofz niet zomaar dus ik denk dat ze wil en ik ga gwn netjes vragen als ik denk van nu vraag ik gwn of ik aan dr mag zitten ik hou jullie op de hoogte 

Forum|alt.badge.img

Oké oké lekker wou ik ook met mijn zus doen

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 4 februari 2025

Heyyyy oké om 9 uur ging ik naar de kamer om te vragen of ze de film wilde kijken en ze zei ja maar eerst douche maar we hadden al gedoucht dus ik zei dat en toen zei ze dat is fijner wnr we in bed liggen dus ik was er helemaal mee eens en tijdens t omkleden had ik al een stijve en dat zag ze en ze zei toen zo nu al? En ik lachte een beetje ofzo maar verder negeerde ze het ik weet niet precies hoe t ging maar dus gwn gedouchte en ik was al de Heletijd zenuwachtig maar toen we klaar waren met douche zei ik zonder kleren toch?

En toen zei ze ja maar we deden onze kleren wel eerst aan uiteindelijk omdat mis onder ouders het wel raar zouden vinden dus toen we op m’n kamer waren kleedde we ons uit en nu waren we helemaal naakt gister had ze nog wel een duster aan 

en toen we in bed gingen wisten we eig niet hoe we wilde liggen en ik was ook zenuwachtig en spannend enz dus ik zei ik wil in de hoek gwn en toen lag ik dus naast haar en zei naast me met ons hoofd tegen elkaar maar me bed is best wel krap dus we kwamen steeds dichter bij elkaar toen had ik de film aangezet en we lagen gwn en soms keken we elkaar aan en lachte we een beetje maar m’n handen lagen dus gwn tegen mezelf aan Heletijd

maar ineens deed ze dr been helemaal over me heen en m’n lul raakte haar buik ofzo aan omdat we ineens echt tegen elkaar aan lagen en toen deed ik gwn ineens m’n handen over dr heen en een soortvan knuffel en toen keek ze me aan en gaf ze me een kusje en nog een en ineens zoende we een beetje maar ze keek wel de film verder en ze lachte

en niet eens een minuut later pakt gwn ineens m’n piemel die nog stijf was en ze legt hem een beetje anders neer maar ze zei niks en toen hebben we de film gwn afgekeken en was er eigenlijk niks gebeurd maar krijg af en toe een slappe en toen stijve dus elke keer raakte ik d’r aan en bewoog t echt  (de film was Harry Potter and the prisoner of Azkaban) 

en toen zei ze ik ben beetje moe ik ga maar naar m’n kamer toe en dat was het 

ik heb wel met dr gezoend uiteindelijk en t was echt heel geil en fijn om zo close met dr te liggen echt heel ons lichaam raakte elkaar aan 

ik ga sowieso dit nog een keer vragen en dan gewoon aan dr tieten zitten of zelf haar kutje ik hoop echt dat ik haar binnenkort neuk 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 5 februari 2025

Houd ons op de hoogte 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 5 februari 2025

Ja isg moet ik daarvoor nieuwe topic maken of niet weet niet wnr er iets gebeurd vandaag was gewoon normaal niks anders gebeurd 

imjustagirl01
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 6 februari 2025
Jongen015 schreef:

Ja isg moet ik daarvoor nieuwe topic maken of niet weet niet wnr er iets gebeurd vandaag was gewoon normaal niks anders gebeurd 

ja ik denk het wel

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025

Maakt niet heel veel uit denk ik

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • 1214 reacties
  • 6 februari 2025

Hoi ​@Jongen015 ,

Voor de overzichtelijkheid van het forum is het beter om, waar relevant, nieuwe feiten toe te voegen aan het oorspronkelijke topic.

groetjes, Mariska

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 6 februari 2025

Je eigen zuster neuken: bad idea 

Kan mss leuk zijn nu maar binnen een paar jaar krijg je dat op je brood als je begrijpt wat ik bedoel 

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

HI 

Zo dat klinkt alsof je een leuke avond hebt gehad 

blijf altijd praten met elkaar 

ik hoor wel als je weer een verhaal hebt met je zus 

Groetjesss 

Forum|alt.badge.img

Is er nog wat gebeurd

• 10 reacties
  • 14 februari 2025

Update ons

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen