Vraag

Enkel sokken fetish

  • 15 September 2021
  • 18 reacties
  • 1529 Bekeken

Badge

Heyyy heb een vraagje,

 

Ik word altijd geil als ik vrouwen op enkel aokken zie lopen, is dit raar en wie heeft dit ook?


18 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi hi 

Je bent niet alleen ik heb het ook soms het is helemaal niet raar   

 

Xxx eror girl

 

Badge

Heyyy met waar voor sokken dan, kleur wit zwart? en hoe ga je er mee om?

Reputatie 2
Badge

Ik draag dan meestal zwart sokken en ja het is niet zo makkelijk te verbergen maar hier zijn 1 tip

1  ik  denk dan aan iets anders dat niet geil is  

Bv de afwas en wat ik vandaag nog ga doen 

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben bi en ik hen dit ook

Badge

lekker bij wat voor sokken heb jij dit?

Reputatie 2
Badge +1

Witte

Wauw gelukkig ben ik niet alleen dus met me sokken fetish .     

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Hey, ik heb dat ook heel erg. Loop altijd op witte of zwarte enkelsokjes. Welke merken loop jij? Ik meestal op puma of Lotto 

Reputatie 2
Badge +1

Ik loop altijd op Lotto ik vind korte sokken zo geil!

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben bi en ik hen dit ook

Cool ik ben gay

Badge

Gelukkig zijn er meer haha. Nu voel ik me beter

Badge

Hoii

 

Ik heb dit ook

Ik loop vaak op lange witte nike sokken of korte witte sokken

Badge

Ik heb dit ook. Ik loop het liefst in enkel sokjes. Merk vind ik Lotto altikd wel mooi

Reputatie 7
Badge +11

Hey, ik zou van mezelf niet meteen willen zeggen dat ik er opgewonden van wordt ofzo xd.  Maar ik vind het wel leuk en sexy staan. Dat vind ik van kniekousen trouwens ook, het staat mooi en accentueert de benen wel mooi,ook bij jongens. Ik heb zelf zeker enkel sokjes aan maar ook heel vaak kniekousen omdat het fijn zit. Dus enkel sokjes zijn zeker leuk en knie- en sportkousen zijn ook  sexy vind ik dan. 😉

Liefs Tover xxx

Badge

Maar je kijkt dus alleen naar sokken je doet er verder niks mee?

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Heb ook geen sokkenfetish of zo maar ik ben het er wel mee eens dat kniekousen wel sexy zijn. Vooral in combi met een kilt, zoals @Tartan14 wel eens draagt. Die enkelsokjes vind ik dan weer helemaal niks, sorry 😅

Reputatie 7
Badge +2

Haii, ik vind enkelsokjes zelf wel leuk om aan te hebben. Bij een rokje bijv. Mooi om te zien vind ik afhankelijk van de benen van iemand 😊. Maar meestal wel cool. Bij jongens zeker ook! ( Sorry @tim16  hihi 😉 just joking). En kniekousen bij jongens zoals @Tover01   bij zijn korte broek draagt of @Tartan14  bij zijn kilts vind ik echt hot! Liefst wel echt korte broek  of rok dus zichtbare bovenbenen. Serieus mooi.  Met een omslagje helemaal, dan ben ik 😍 hihi. 

XoXoX   Sjardy

Reputatie 7
Badge +11

@Sjardy  omslagje als in de kousen van boven omgeslagen,  ben ik met je eens! Erg stoer 😎 doe ik zelf ook. 😉 En een omslag bij de broekspijpen is trouwens ook stoer. En de lengte ja klopt wat je zegt. Bij enkelsokken is een kniebroek ook mooi, terwijl ik bij kniekousen een kortere broek beter vind. 

Liefs Tover xxx

Reageer