Skip to main content

HOLAAAA, ik heb laatst een best enge seks droom gehad over dat mijn broertje achter me aan zat omdat hij met mij wou neuken ik rende echt supperrrrrrr hard maar hij kreeg mij te pakken en trok mijn broek naar beneden 

betekend dit iets???

 

gr silver

Hey silver

 

Wat een nare droom! Ik snap dat het eng lijkt maar dromen kunnen erg belangrijk dingen vertellen over de toekomst. Mischien staat het rennen symbolisch voor dat je wegrent voor iets wat je tegenzit. En je broertje betekent waarschijnlijk dat je familie betrokken is met hetgene wat jou dwars zit. Dat het een seks droom was zijn waarschijnlijk gwn je puber hormonen


Hey meisje @Silver_Furry 

Dromen zijn vaak bedrog zegt men  ook  ongepaste fantasieën  waar je mischien opgewonden kan zijn als je slaapt.  Je droomt ervan maar het gebeurt toch niet in werkelijkheid dus zit er niet mee.

Zo droomde ik dat ik seks had met toen de nieuwe sexy  vriendin  van mijn vader. Mijn vader keek toe zei eerst krijg je de grote pik van mijn zoon daarna die van mij . Heel vreemd allemaal ik dacht ook eerst dat ik sexueel  wel aantrekkingskracht voelde bij haar en dat het mischien zou kunnen gebruiken.  Wat dus niet gebeurde in real life.


Nee, lijkt me niet, maar als je erover wil praten  dan kunnen we via dit topic verder praten.

 

test aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 4: contacten buiten het forum zijn niet toegestaan.


Haii, je droomt heel veel in je leven en deze zeggen niet altijd iets. Als je verder niks raars mee maakt en je broertje is gewoon je broertje (hopelijk lief) dan vergeet gauw de droom !
Doby xx


Reageer