Vraag

elke dag sex met nicht

  • 2 February 2022
  • 8 reacties
  • 4307 Bekeken

Badge

Hoi ik ben nu 12 en heb sinds kort elke dag seks met mijn nicht. 

het begon dus ongeveer een maand terug dat ik bij mijn neefje ging logeren. Ik kwam daar aan en mijn nicht deed de deur open zoals altijd. Ik heb haar altijd al willen neuken en werd altijd geil van haar. Toen ik in de avond wou gaan douchen stond daar mijn nicht al te douchen. Ik probeerde zo onopvallend mogelijk te doen gewoon alsof ik niks had gezien en mijn tanden ging poetsen, maar toen zij ze het is helemaal niet erg (;. Ze zij toen als je wilt mag je met mij samen douchen. Met nog een knipoog. Ik zei heel bescheiden en blozend: ja. mijn nicht was toen 17 en ik was 12 dus vond ik het een beetje eng om met iemand te douchen die 5 jaar ouders dan dat ik ben. Dus ik ben in de douche gaan staan, maar ik probeerde zoveel mogelijk afstand te houden.

Sinds toen heb ik elke dag sex met haar.

En  nu zit ik met de vraag: is dit oké?

 

(Onnodige seksuele details verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)


8 reacties

Het gaat eigenlijk om jou 

Wil je dit?

Als je dit wilt is het wel oké

Als je dit niet wilt zeg dan ook stop of nee

Doe het niet elke dag anders raak je verslaafd 

Jaaaaaa verslaafd 

Als ik je was 2 keer per week 

Reputatie 1
Badge

Waarom gebeurt dit nooit met mij

Badge

Waarom gebeurt dit nooit met mij

Idk maybe gwn pech

Reputatie 4
Badge +4

Waarom gebeurt dit nooit met mij

Dat vraag ik me dus ook af. Ik ben de laatste tijd ook heeel erg geil de laatste tijd en heb heeel veel zin in seks, maar weet eigenlijk niemand waarmee ik het zou willen/kunnen doen… Iemand een idee hoe ik iemand kan fiksen/vinden? Het liefste wel irl en niet online, want dat vertrouw ik niet helemaal?

Waarom gebeurt dit nooit met mij

Dat vraag ik me dus ook af. Ik ben de laatste tijd ook heeel erg geil de laatste tijd en heb heeel veel zin in seks, maar weet eigenlijk niemand waarmee ik het zou willen/kunnen doen… Iemand een idee hoe ik iemand kan fiksen/vinden? Het liefste wel irl en niet online, want dat vertrouw ik niet helemaal?

 

Helaas is dat niet zo makkelijk. Je moet daarvoor een relatie hebben, 18 zijn en geld er voor betalen of iemand tegenkomen die exact hetzelfde wil.

In ieder geval suc6.

Groeten van mij.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben nu 12 en heb sinds kort elke dag seks met mijn nicht. 

En  nu zit ik met de vraag: is dit oké?

Hoi hoi! Al vind je het lekker en geil om te doen, dit is incest en dus verboden. Dus ik zou er mee stoppen en dit ook je nicht vertellen.

Reputatie 6
Badge +4

Hai @J053 , Wat goed dat je meedenkt! Echter, de info die je geeft klopt niet helemaal.

Seks met je nicht is niet verboden. Seks van iemand van 17 met een 12-jarige echter wel, zie https://mens-en-samenleving.infonu.nl/man-en-vrouw/88768-huwelijk-tussen-neef-en-nicht-neef-en-nicht-mogen-trouwen.html

Dus @naamzegiklieverniet :

We lezen dat je seks met een (bijna)volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Badge

Hoi ik ben nu 12 en heb sinds kort elke dag seks met mijn nicht. 

En  nu zit ik met de vraag: is dit oké?

Hoi hoi! Al vind je het lekker en geil om te doen, dit is incest en dus verboden. Dus ik zou er mee stoppen en dit ook je nicht vertellen.

ik vind het ook niet meer zo leuk dus denk dat ik er morgen mee stop

Reageer