Skip to main content
Vraag

Elkaar pijpen

• 23 februari 2025
  • 5 reacties
  • 1080 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties

Hallo 

Ik ben een jongen en ik heb al een paar keer een vriend afgetrokken en gepijpt. Ik vond dit heel leuk hij ook mij en hij wou meer en meer maar nu is dit ineens gestopt en wil hij niet meer ik zou graag nog wat experimenteren en samen rukken heeft iemand tips om hem terug op te geilen?

En is dit normaal? ben hetero btw

Groetjes 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 23 februari 2025

Ik snap dat jij nog verder wilt experimenteren, maar ik zou vragen waarom hij niet meer wilt. Ik heb wel nog een vraag. Hoe is het pijpen en aftrekken gekomen? Vroeg je het gewoon of deden jullie een spel?

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 24 februari 2025

Misschien is hij uitgeexperimenteerd en gaat wat anders doen voor het een relatie word . 

Maar jij had toch een ander topic gestart over dat je je penis wil laten zien aan iemand om te horen wat ze erover denken - maar als je met iemand gepijpt hebt dan heeft ie toch al alles gezien ?? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 27 februari 2025

Ja maar ik wil iemand anders het laten zien 

Moet ik iemand anders zoeken?

Forum|alt.badge.img

Ik denk dat als hij aangeeft het niet meer te willen je hem ook niet moet pushen. Misschien opzoek gaan naar iemand anders die er wel plezier naar heeft?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 6 maart 2025

@Onherkenbaar  het ging gewoon ineens

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen