Skip to main content

elkaar aanraken toileten school

• May 18, 2026
  • 8 reacties
  • 696 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dit is misschien een rare vraag maar er is een meisje van mijn klas en wij willen miss binnenkort zo tijdens de pauzes tussen lessen door en zo zo in de toilet zo wat muilen en zo en wat andere leuken dingen vinden jullie zoiets oké of niet 

8 reacties

Forum|alt.badge.img

Moet je helemaal zelf weten maar is misschien beetje gek voor anderen om een meisje een jongenswc in te zien lopen. Je kan het ook thuis doen niemand die je stoord

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 18, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Anoniempje334 Das het ding bij ons is het gemengd er is geen jongens of meisjes wc 

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Anon10 

Alleen maar leuk en spannend toch.😊

x

Forum|alt.badge.img+1

Als je zorgt dat niemand het merkt is het goed lijkt me 

Forum|alt.badge.img+2

als jij denkt t kan wel dan doe je t. doe je ding :)

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 19, 2026

Wat is muilen toch een smerig woord voor iets heel moois.

Ontopic: dat doe je toch niet in de toiletten, dat is echt geen omgeving waar je zin krijgt in romantische activiteiten.  Kun je niet naar een parkje gaan na school?  Op een bankje of tegen een boom geleund: lekker in de frisse buitenlucht.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 19, 2026

Hey ik ook keer een jongen in wc mee gekust en hij heeft wat gevoeld aan mijn borsten en zo 

Én zijn wat jongens willen dit ook doen van de klas we hebben binnen kort een feestje bijna  bij iemand  en ze willen een spel spelen  tot je naakt gaat 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

Ik moet er niet aan denken om in een wc te gaan kussen en zo. Kan je niet ergens anders gaan