Vraag

eikel wassen

  • 31 March 2024
  • 7 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

Hé jongens. Ik vroeg me eigenlijk af hoe dat nu zit. Men zegt altijd dat je je eikel niet met zeep moet wassen maar hoe zit dat dan bij besneden jongens? Als je je wast (hoofd bv) dan stroomt er toch vanzelf zeep over je eikel en ook als je je piemel wast?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@Rick123 

Je zou het gewoon kunnen wassen volgens mij.

Ik ben onbesneden en ik was het ook gewoon met zeep.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Het grootste probleem met het wassen van zeep is dat er zeepresten kunnen blijven zitten tussen je voorhuid en eikel en dat kan erg gaan irriteren. Als je besneden bent heb je natuurlijk geen voorhuid meer dus al het zeep glijdt daar zo vanaf. En dat beetje zeep dat er over je eikel heen stroomt is echt niet schadelijk want dat is er ook zo weer afgespoeld met het water van de douche.

Groetjess :)

Reputatie 7
Badge +6

 Hoi @Rick123,

 

ik denk dat het zo is als @ItsJustMe  zegt. Dat een klein beetje zeepwater op je eikel niet zo erg is en als het veel is en onder je velletje blijft zitten, misschien kan gaan prikken ofzo.

Ik weet niet of zeep dat soort van ‘beschermlaagje’ dat op je eikel zit op kan lossen en dat je eikel dan een beetje uitdroogt ofzo en dat dat dan niet zo fijn voelt. Het zou mijn eikel nooit echt gaan 'poetsen’ met zeepwater 

 

@Wees Jezelf Bij Noah zelf doe ik wel mijn piemel aan de buitenkant zo wassen met zeep, dus net zoals mijn buik, benen en de rest. Mijn eikel is eigenlijk nooit vanzelf helemaal bloot, dus als ik me helemaal was komt er geen zeep op mijn eikel. Na het wassen met zeep doe ik mijn velletje helemaal naar beneden en hou mijn piemel dan onder de douche met alleen water en dan doe ik zo met mijn vingers een beetje over mijn eikel wrijven en zo langs het randje. Soms zit er wel eens een pluisje van mijn onderbroek ofzo onder of een beetje smegma, maar das nooit veel, omdat ik mijn eikel elke dag wel was met alleen water en na het douchen eerst droog maak voordat ik me weer aankleed.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 5
Badge +4

Ik maak hem altijd met lauw warm water schoon dus zonder zeep. Oppassen met zeepresten als je toch zeep gebruikt.

Reputatie 6

Idd geen zeep gebruiken, en ook een tip;

 

Al zit er geen 'wit spul' op je eikel, toch nog schoonmaken, dan maak je het een gewoonte om dat te doen en hou je het schoon, voor iedereen fijn lijkt me.

Nog een tip;

Doe, voordat je jezelf schoonmaakt onder de douche eerst je eikel schoonmaken. Dan heb je dat al gehad en vergeet je dat ook niet, al vergeet je het wel, doe het dan bij een kraan, voelt eerst 'vies', maar spoelt zo weg.

Reputatie 6
Badge +4

Bedankt jongens ik ben zelf niet besneden en heb zelfs nog een vrij lang tuitje. Ik kan m’n voorhuid makkelijk naar achteren schuiven om het achter mn eikelrand schoon te maken maar ik vroeg het me gewoon af 

Reputatie 2
Badge

met goed veel zeep en dan fappen zodat de spetters tegen het plafond vliegen en je voorhuid heen en weer schiet over je eikel, heerlijk komen in de douche of het bad... daarna wel netjes de zeepresten wegspoelen! zelfs als je je handen niet voldoende afspoelt na het wassen, kan die huid ook droog gaan worden en rood gaan worden. Dus zeker je lieve penisje goed verzorgen :)

Reageer