Vraag

eikel eraf

  • 28 July 2019
  • 2 reacties
  • 926 Bekeken

Badge
Hoi ik ben Ties ik ben 12 jaar oud, voor mijn verjaardag heb ik een zakmes gekregen. Ik had het aan mijn vrienden verteld. Mijn vrienden vonden het cool en ze vertelde me een verhaal over dat het geil is als je met een zakmes over je eikel heen gaat glijden. Ik heb het geprobeerd en sindsdien vind ik het geil om met een zakmes over mijn eikel heen te wrijven maar het ging gister mis. Ik snee Een gedeeldte van mijn eikel eraf. Ik weet niet wat ik moet doen en of in nog wel kan klaarkomen. Ik heb t ook nog niet aan mijn ouders verteld en ik durf niet naar de dokter te gaan. iemand help me plssss!!!!!!!


ook doet het erg veel pijn

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hi

Ik weet niet veel van dit af maar ik denk dat je het beste toch maar de dokter moet gaan omdat het niet goed is dat dit gebeurt.
Je hebt een stukje van je eikel afgesneden met je zakmes.

2 dingen waarom ik het eigenlijk niet geloof:

1. Als je daadwerkelijke je eikel stukje hebt afgesneden, dan gaat dat hevig bloeden, dat valt op.

2. Het doet wel iets meer dan alleen pijn, je zult een enorme pijn constant hebben, dat is vrijwel onmogelijk om dat te onderdrukken en verborgen te houden voor je ouders of wie dan ook.

Daarom twijfel ik of dit serieus is of niet.

Als het ergens blijkbaar toch echt is, dan raad ik je aan om zo spoedig mogelijk de huisarts te gaan bezoeken. Fk het idee dat je ergens om schaamt dit is ernstig. Als je hiermee blijft lopen of het zelf probeert op te lossen kan dat ontstekingen veroorzaken en dat wil je echt niet.

See ya!
Spookyzx

Reageer