Vraag

Eikel bloot

  • 29 February 2020
  • 8 reacties
  • 1236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy mensies

Ik lees hier en daar dat jongens als ze een erectie hebben hun eikel bloot is. Maar ik heb dit dus totaal niet. Nu vraag ik me af of dit vreemd is of dit ermee te maken heeft of dat me penis nog gaat groeien of dat dit een andere reden heeft. Iemand die me kan helpen?

Groetjes

Kaas123


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Je kan je velletje dat er om heen zit omlaag doen en dan is je eikel wel bloot, of bedoel je dat die van jou ongesneden is? Mischien kan je het op internet zoeken maar ik denk dat als jou piemel stijf is dat het velletje alleen even omlaag gedaan moet worden, dan is hij namelijk bloot, ik hoop dat dit het antwoord op je vraag is en anders vraag ik altijd zulke dingen aan me beste vriend

Reputatie 5
Badge +5

Als ik een stijve krijg zonder m’n handen te gebruiken is m’n eikel nog steeds bedekt met m’n voorhuid (helemaal)

Ja dat heeft te maken met hoeveel vel je nog overhebt dacht ik maar erg is het niet als het niet normaal is 

Het hangt af van je voorhuid want zie je de tip van de eikel als je penis slap is of hangt er huid over want zie je de tip van de eikel dan meestal is je eikel bloot bij een erectie en bij mij is het bloot maar voelt het onprettig als ik over mijn eikel streel wat andere dan weer fijn vinden dus het hangt ervan af 

Reputatie 4
Badge +3

Je voorhuid kan ook nog loskomen. Had ik op m’n 12e volgensmij daarna ging ie er ook helemaal overheen

Ik ben besneden dus het kan er niet meer over

Ik ben niet besneden maar als ik een erectie heb zit mijn huid niet over mijn eikel, is dat raar?

Als ik een erectie heb is mijn eikel ook bedekt met voorhuid dus je bent niet de enige

 

gr. mij

Reageer